22 Ocak 2012 Pazar

90lar Ahhh 90lar...

Dün akşam Okan Bayülgen'nin programında konu 90lardı...O kadar çok eğlendim o kadar çok beğendim ki anlatamam.Resmen çocukluğuma geri döndüm.Günümüzde birçok şey değerini yitirmişken 90lara geri dönmek ilaç gibi geldi diyebilirim...Bir twitter kullanıcı olarak da akşam sık sık takip ettim herkes bence 90lar diyerek başladı ve 90ların kendisi için ne olduğunu yazdı çizdi.Buna ben de dahil.
Bence 90lar kuzenim ümitle kedi fare gibi kavga edip 5 dakika sonra canciğer kuzu sarması olmaktı
Bence 90lar kimin eli kimin cebinde belli değil dediğimiz "yalan rüzgarı,cesur ve güzel" dizilerini izlemekti
Bence 90lar "rosalinda,marimar,maria mercedes" gibi diziler başladığında annem,teyzem ve anneannem üçlüsünün televizyon başında yer almasıydı
Bence 90lar "tom ve jerry,temel reis ve safinaz,taş devri,riche rich,jetgiller" gibi güzel çizgi filmlerdi
Bence 90lar "alf'i" izleyip kahkaha atmaktı
Bence 90lar çılgın bediş'te oktay ve bedişin aşkıydı :)
Bence 90lar şemsiye çikolata yemekti
Bence 90lar "Full House/Bizim Ev"di
Bence 90lar Barış Manço idi.Hem de 7de 77ye..Onun her gün dişlerinizi fırçalayın,ıspanak yiyin,11 yaşına kadar arabanın arka koltuğunda oturun öğütlerini severek yerine getirmekti
Bence 90lar Kerim Tekin idi





Bence 90lar şuan da yaptırmayı kesin kafaya koyduğum permalı saçlardı :)
Bence 90lar Süper Baba gibi harika bir diziydi
Şimdi sevgili 90lara sesleniyorum:Lütfen geri gel...İçimizi ısıttığın bunca şeyi ve çocukluğumu da yanına alarak geri gel...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder