8 Ocak 2012 Pazar

İçinde Yaşadığım Deri/The Skin I live In

Birkaç gündür Alaçam'da sularımız boru değişiminden dolayı kesikti.Ancak akşamdan akşama tekrar geliyor.Ben de dün kendimi yine Samsun'a attım.Orada gezinirken sinemanın önünden geçtim ve orada yazımın da başlığı olan "İçinde yaşadığım deri"adlı bir filmin afişini gördüm.Ne yazık ki vaktim kısıtlı olduğu için sinemaya giremedim.Ama filmin adını not aldım ve bugün hazır pazar günüm boş dedim ve nette bu filmi bulup izledim.Oldukça ilginç bir filmdi.Gerçekten sinirleri güçlüyse bir insan bu filmi izlemeli.Ne korku ne gerilim filmi.Ama etkisi uzun süren bir film...
Başrolde Antonio Banderas var.Her ne kadar kendisini pek sevmesem de bu filmde iyiydi.Eşi trafik kazası geçiriyor,ölmüyor ama canlı canlı yanıyor.Bir gün kendi halini camda yansımadan görünce dayanamıyor ve intihar ediyor.O günden sonra plastik cerrahı olan doktorumuz Robert (Antonio Banderas) kendisini insan derisi üretmeye veriyor.Olaylar da böyle gelişiyor.Filmin sonlarına doğru ağzınız uzuuun süre açık kalacağı için bu filmi yalnız izlemeyin.
Sevgiler :)

1 yorum:

  1. Ne tesadüf bizde aynı gün izlemişiz filmi
    Gerçekten çok ilginç ve hafızalarda yer edecek bir film.Bizde beğendik

    YanıtlaSil