4 Şubat 2012 Cumartesi

Kadın Kokusu/Scent Of A Woman


Dün itibariyle elimdeki kitabı bitirdim ve bugün filmi ile aynı ismi taşıyan "Kadın Kokusu" adlı kitaba başladım.Filmini daha önce izlediğimde çok beğenmiştim.Özellikle Al Pacino'nun kadınla yaptığı tango sahnesi beni benden alır...Sözü fazla uzatmayacağım.Kitabın arka kapağı ile yazımı burada noktalıyorum.

"Elindeki bombanın patlaması sonucu kör olan ve ordudan emekliye ayrılan Fausto,dik duruşu,zekası ve sivri dili ile etrafındaki herkesi hem kendine hayran bırakıyor hem de onların arkalarına bile bakmadan kaçmalarına sebep oluyordu.Ta ki...Ona rastlayana kadar.Mantığın vücuda gelmiş hali olan genç ile duyguların bekçisi Fausto uzun soluklu yolculuklar boyunca ,ikisinden biri pes edinceye kadar,savaşın ve dostluğun en saf halini yaşayacaklar.

Ayrıca burada Fausto'nun yani Al Pacino'nun söylediği bir söz var ki çok hoşuma gitti onu da yazmadan geçemeyeceğim."Işık iğrenç bir sessizliktir.Oysa yağmur ses yaratır.Yağmur varken nerede olduğunu iyi bilirsin."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder