11 Mart 2012 Pazar

Açlık Oyunları-Ateşi Yakalamak-Alaycı Kuş

Sonunda bu seriyi de okudum ve beğendim.Özellikle de ilk kitap olan Açlık Oyunlarını çok sevdim.Bol aksiyon ve heyecan barındırıyordu ilk kitap.Diğer iki kitap ilki kadar akıcı ve aksiyonlu olmasa da ve yine de ilginç bir seriydi.Katniss ile beraber ben de bu olayları yaşamış gibi oldum :) Biraz da arka kapaklara göz atalım ve yazıyı sonlandıralım herkese şimdiden güzel bir hafta diliyorum :)
AÇLIK OYUNLARI
KAZANMAK ÜN VE TALİH, KAYBETMEK İSE KESİN ÖLÜM ANLAMINA GELİR.
BU OYUNUN GALİBİNİN KARNI DOYACAK KAYBEDEN İSE ÖLÜMLE TANIŞACAK…
AÇLIK OYUNLARI BAŞLASIN . . .

ATEŞİ YAKALAMAK
CAPITOL MUTSUZ, HUZURSUZLUK ARTIYOR, ATEŞLE DANS EDEN KIZ BİR KIVILCIM YAKTI, YERİN ALTINDAN YÜKSELEN İSYAN ŞİMDİ PATLAMA NOKTASINDA!
KIVILCIMLAR PARLIYOR, ALEVLER YAYILIYOR VE CAPITOL İNTİKAM İSTİYOR

ALAYCI KUŞ
AÇLIK OYUNLARI'NIN NEFESİNİZİ KESECEK 3. KİTABI
Bütün engellere rağmen, Katniss Everdeen Açlık Oyunları'ndan iki kez sağ çıkmıştır. Ama şimdi kanlı arenadan sağ çıkmayı başardığı halde hâlâ güvende değildir. Capitol kızgındır. Capitol rövanş istemektedir. Uğradıkları bozgunun bedelini ödetmek istedikleri kişi kimdir? Katniss. Daha da beteri, Başkan Snow başka hiç kimsenin de güvende olmadığını açıkça belirtmiştir. Ne Katniss'in ailesi, ne arkadaşları, ne de 12. Mıntıka halkı. Suzanne Collins'in gerilim romanı Açlık Oyunları üçlemesinin bu güçlü ve heyecan verici finali yılın en çok sözü edilen kitabı olmayı vaat ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder