7 Nisan 2012 Cumartesi

Anneannemin Keki :)

Dün akşam okuldan gelirken öğretmen arkadaşımla burnumuza apartmanda pişen çok güzel bir kek kokusu geldi.İkindi kahvaltısında çocuklarla kek yedik ama bizi resmen kesmemiş.Ben de bundan 2 gün önce kek yaptım ama maalesef fırının azizliğine uğradım ve pişiremedim.Sonra fırını yaptırdık ve bu sefer de baktım unun tarihi geçmiş.Sonra dedim iyi ki o kek pişmemiş.İlk defa gözümden kaçmış.Neyse Allahtan harca koymadan bu kez farkettim ve yeni un aldım ve pişirdim.Allahımmmm pişen kek kokusu kadar eve yakışan bir koku yoktur şu dünyada sanırım.Bebek kokusu hariç :)
Neyse ben de anneannemden öğrendiğim ve becerebildiğim tek yiyecek olan kekimi sizlerle paylaşmak istedim.Umarım beğenirsiniz :)
ANNECİĞİM :)

Son olarak anneannemin bana öğrettiği ve kendimden de bir şeyler kattığım kekimin tarifini vereyim ve yazıyı noktalayayım.İyi pazarlar şimdiden...

3 yumurta
1 su bardağı toz şeker
yarım su bardağı sıvı yağ
2.5 su bardağı un
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
benim eklediğim 1 paket muzlu milkshake tozu :)

180 derecede pişireceğiz.Bıçakla pişip pişmediğini kontrol edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder