11 Nisan 2012 Çarşamba

İyi ki Doğdun Toprak :)

Dün benim birbirinden tatlı öğrencilerimden olan Toprak'ın doğum günüydü..Toprak benim 3 yıldır öğrencim.Bu yıl onunla son yılımız.Çünkü ilköğretime başlayacak Eylülde inşallah :)
Alaçam Anaokulu benim ilk görev yerimdir.Alaçam'ı sevmem ama okulumdan çok memnunum.Toprak da benim ilk öğrencilerimdendi.6 Ekim 2009 yılında ilk görevime başladım.Ben gelmeden önce yerime bakan öğretmen arkadaşım beni Toprakla tanıştırdığında Toprak henüz 3 yaşındaydı.İnanılmaz uyumsuz,huysuz ve saldırgandı.Sınıfta kim ağlasa mutlaka Toprak bir şey yapmış olurdu.Ne yalan söyleyeyim iyi anlaşamadık önceleri.Gel gelelim annesi Özlem hanım (kendisini çok sever ve takdir ederim) benimle hep iletişim halinde ve işbirliği içerisinde oldu.Böylelikle Toprak okulun 2.döneminde çok uyumlu,uslu,becerikli ve yaratıcı bir çocuk olmaya başladı.Geçen yıl da Toprak büyük yaş sınıfına geçmesi gerekirken benden başka öğretmen istemediği için 1 yıl daha küçük yaşa geldi.Bu yıl da ben büyük yaş sınıfını aldığım için annesi de Toprak da bana devam etmek istediler.Nitekim bu yıl artık son senemiz Toprakla...Her öğrencimi çok seviyorum.Ama Toprak çok özel kalacak benim için...Onu hiçbir zaman unutmayacağım.Hem ailesini hem Toprak'ı çok seviyorum...İleride de inşallah bağımız kopmaz ve Toprak'ın her halinden haberim olur :)
Bitanecim benim iyi ki doğdun da benim öğrencim oldun...Seni çok seviyorum kuzum benimm...Kendin kadar tatlı ve güzel bir hayatın olsun ailen ve sevdiklerinle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder