16 Nisan 2012 Pazartesi

Mim-Len-Dim :D


Bugün sevgili beni http://goncakeskin.blogspot.com/  mimlemiş ve ödülben de severek yanıtladım :)
Bakalım nelermiş :)


1) Mesleğin seni mutlu ediyor mu?
Etmez miii...Miniklerim benim en büyük neşe kaynağım.Başka mesleği yapamazdım heralde.İyi ki okul öncesi öğretmeniyim :)


2) Dilediğin meslek miydi?
Dilediğim meslek yine öğretmenlikti ama ingilizce öğretmenliği idi.Ama liseye başlayınca kendi mesleğim daha aklıma yatmaya başladı.


3) Yalnız mı ilişkide yaşamayı mı tercih ediyorsun?
Değişik bir soru olmuş :) Karşıma doğru insan çıksa elbette ilişkim olsun isterim.Yalnızlığı kimse tercih etmez kolay kolay :)


4) Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin, dürüst ol?
Valla kim "ben asla yalan konuşmam" diyorsa işte o en büyük yalanlardandır bence.Tabi ki söylerim pembe yalanlar.Ama kimseyi incitmemek için.


5) Yabancı bir dil konuşuyor musun?
Evet İngilizce.Ama İtalyanca ve İspanyolca da öğrenmek çok istiyorum.Hatta bunu yapacağım en yakın zamanda :)


6) Rüyandaki evde oturuyor musun? Taşınmak veya yurt dışına gitmek istiyor musun?
Rüyamdaki evde değilim tabi ki.Görev dolayısıyla Alaçamdayım şuan.Ailemle yaşıyorum.Bir gün kendime ait evim olsun çok isterim.İleride İzmir'de yaşamak istiyorum.Yurt dışı olsa İtalya veya İngiltere isterdim.Ama ailemle bana her yer rüyalar gibidir zaten :)


7) Mobilya değiştirmeyi sever misin?
Amanıınnnn kim sevmez :D Hele de Mudo'nun mobilyalarıysa :D


8) Çevreye, hayvan korumaya hiç katkın var mı?
Çevreyi korumak için elimden geleni yapıyorum.Aynı şekilde hayvanlar için de.Çünkü ben de evimde bir muhabbet kuşu besliyorum.Hayvanları sevmeyen insanları da sevmez.


9) Televizyon ve filmleri sever misin?
Kim sevmez ki :) Özellikle aşk filmlerini ve fantastik filmleri çok severim.Televizyonla pek aram yok 2 dizi haricinde.


10) Bırakmak istemediğin kötü huyların var mı?
Oh bu soru çok sert :D Bazen çok çabuk sinirlenebiliyorum.O anda da ne söylediğimi hiç bilemem.Sonradan bana söylerler.Bu huyumu bırakmak istiyorum açıkçası :D


11) Loto veya benzeri şans oyunu oynar mısın?
Hiç aram yok bunlarla.Yılbaşı çekilişinde bir çeyrek bilet alırım sadece o kadar :D
Para parayı çeker.Bende şans yok :D

Bu güzel sorular için teşekkür ederim :)
Eh ben de ödüllendireyim o zaman

 http://gulsahtoptas.blogspot.com/
http://kitapeylemi.blogspot.com/
http://beyazkitaplik.blogspot.com/



6 yorum:

  1. teşekkürler beni kırmayıp yanıtladığın için , bence de mesleğin harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de mim'in için teşekkür ederim benim için zevkti :)
      evet mesleğime aşığım :)

      Sil
  2. teşekkür ediyorum mim için , en yakın zamanda inş:)senin cevaplar da güzeldi:)) bu arada şu doğrulama olayını kaldırsan mı daha rahat yorum yapabilelim??

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler İrem'cim, en kısa zamanda yanıtlayacağım.

    YanıtlaSil
  4. hepinize teşekkür ederim :)))

    YanıtlaSil