21 Mayıs 2012 Pazartesi

Kim Gruenenfelder-Küçük Düşler Büyük Umutlar

Eveeetttttt yaklaşık 5 günlük rotardan sonra tekrar blogumdayım.Ayyy ne çok özlemişim anlatamam.İnternetimden kaynaklanan ufak bir sorundan dolayı aksaklık oldu.Kendimi o kadar eksik hissettim ki anlatamam.Biz yalın internet kullanıyoruz.Yani telefon olmadan.Her yıl da sözleşme yenilememiz gerekiyormuş.Yeniledik ama bağlantıda sorun olmuş o bakımdan aksaklık oldu.Neyse bitti gitti :)
Ben de bu arada boş durmadım tabi birçok şey oldu.Eh bunlardan biri blogun başlığından da anlaşılacağı gibi bitirdiğim kitap.
Kitabı çok beğendim.Tipik Amerikan tarzı romantik komedi gibi.Ben de bu tür filmler de kitapları da çok severim :) İçimi ısıttı bu kitap.Karakterlerden Seema'yı da kendime çok yakın buldum.Bu kadar olur yani dedim o derece :) Özetle bu kitap tavsiye edilir.

ARKA KAPAK

Evlilik partisindeki pasta piyangosu sayesinde pastanın içine yerleştirilmiş her tılsım, onu çeken kişiye kaderini değiştirmesi için ihtiyacı olan yardımı bahşedecektir. Nic kendisinin ve iki arkadaşının hangi tılsımı çekeceğini kontrol etmek için elinden geleni yapar. Ancak tılsımlar gizemli bir şekilde Nic'in ayarladığı konumdan kayar ve üç genç kadının tüm planları suya düşer.

Bu kitap hayatınızı renklendirecek ve yüzünüzde kocaman bir gülümseme yaratacak. Son sayfaya gelmeyi hiç istemeyeceksiniz…

Küçük düşleri, büyük umutları ve dostlukları yeşertmeye çalışan hayatın içinden üç kadın ve onların inanılmaz hikâyeleri...


"Şahane diyaloglar ve lafı gediğine koymalarla gülmekten öldüren bir kitap."
RT Book Reviews

"Kadın erkek ilişkilerine dair tatlı bir hikâye."
Chicago Sun Times

"Alışıldık ucuz romanların çok üstünde…
İyi çizilmiş karakterler ve hınzır bir espri anlayışı…"
Library Journal


Bu arada geçtiğimiz hafta şok markette (evet Alaçam'da şok market var :P ) bu güzel fincanlar gelmişti.Ben de böyle otantik şeyleri çok severim.Hemen kaptım bir kutu :) Artık annemle kahvelerimizi bunlardan yudumluyoruz :)

Bir sonraki blog yazımda görüşmek üzere :)) Sevgilerr..

2 yorum:

  1. kitabı duymadım ama kitabın yanındaki şeyler dikkatimi dağıttı zaten. alla alla lok markette neler de varmış.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı ben de "Kitapkurduyum Ben"'in blogunda görmüştüm ve konusu hoşuma gitmişti tavsiye ederim :)
      Ay sorma şok beni bazen şok ediyor böyle :P

      Sil