10 Mayıs 2012 Perşembe

Miniklerimle Birkaç Kare :)

Bugün çok güzel vakit geçirdik çocuklarımla :) Zaten şurda 1 aydan az bir zamanımız kaldı :( Miniklerimin hepsi bu yıl mezun oluyorlar :( O kadar üzülüyoruz ki...Ne onlar benden ayrılmak istiyorlar,ne de ben onlardan..Çok alıştık birbirimize :(
Geçen yıl bana geldiklerinde küçücüklerdi..Şimdi resmen birlikte büyüdük onlarla..Sırf papatyalarımı devam ettireyim diye küçük yaş sınıfı almadım bu yıl...
Bakalım nasıl ayrılacağız sizlerle :(
Neyse bugün her günkü gibi çok iyi vakit geçirdik meleklerimle :) Güldük ,eğlendik oyun oynadık,dans provaları yaptık :) Malum yıl sonu gösterimiz yaklaşıyor :)
Bunlar da birkaç kare oldu bugünden hatıra :)

DÜNYA GÜZELİM ASYA'M :)

BİRİCİK BONUSUM SOYKAN'M :)

KUZUM TOPRAK'M :)

6 yorum:

  1. Maşallah ne tatlılar, keyifli zamanlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ballarım onlar benim :) teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  2. Çok tatlılar maşaALLAH.
    Umarım yıl sonu eğlenceleriniz de çok güzel olur.

    YanıtlaSil
  3. üçü de sahiden kuzular. ne mutlu sana seviyolar seni.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evete sevgimiz karşılıklı miniklerimle :)

      Sil