3 Haziran 2012 Pazar

Lanetli-Pc Cast

Herkese güzel pazarlar :)
Bu sabah Lanetli adlı kitabı bitirmiş bulunmaktayım.Aslında pazar günlerinden nefret ediyorum.Çünkü bana çok sıkıcı gelir.Ama aksi gibi Aslan burcunun da uğurlu günü pazarmış.Sanırım benim için tek uğuru mutlaka bir kitabımı bitiriyor olmam veya güzel bir film izlemiş olmamdır.
Neyse gelelim kitabımıza.Kitabımız 8 tane vampir hikayesinden oluşmakta.Bilen bilir fanstastik kitaplara bayılırım.Özellikle de vampir,kurtadam filan varsa :D Bu kitabımız da akıcı bir dile sahipti.Beni çok tatmin etti mi? Elbetteki hayır.Ama yine de okunabilir türden.Ayrıca editörü de Geceevi Serisinin yazarlarından Pc Cast.Bu anne-kızı seviyorum.Eğer benim gibi fantastik kitapları ve vampirleri seviyorsanız bu seriyi de inceleyin derim.

http://www.houseofnightseries.com/

Herkese güzel bir hafta diliyorum :)


ARKA KAPAK
LANETLİ P.C. CAST EĞER ÖLÜMSÜZSEN AŞK DA ÖLÜMSÜZLEŞİR “Benimle gelin, olur mu? Haydi, tekrar ölümsüzlerin dünyasına geçelim. Bu kitaptaki muhteşem yazarların hikâyelerinin çeşitliliği ve zenginliği karşısında gözlerim kamaştı. Rachel Caine’in Morganville’ini ziyaret etmek her zaman bir zevktir ve Tanith Lee’nin eşsiz sesinin büyüsüyle baştan çıkarılmak büyük bir hazdır. Vampirlerin üç intikam tanrıçası tarafından yaratıldığı Kristin Cast’ın dünyasına gülümseyerek, hem tatmin olmuş bir okuyucu hem de kızıyla gurur duyan bir anne oldum. Claudia Gray’in İç Savaş öncesi hikâyesinin son kısmı beni neşelendirdi. “Lanetli Aşk”ta Cynthia Leitich Smith’in olağanüstü hikâyesinden zevkle karışık bir şaşkınlık duydum. Richelle Mead’in “Mavi Ay”ı nefesimi kesti. Nancy Holder’ın kıyamet sonrası görüşü beni vahşi, ürkütücü bir geziye çıkardı ve Rachel Vincent’ın vampir sireni efsanelerimize hoş bir katkı oldu. Bu sayfalardaki sihri okurken bana eşlik etmeniz için sizi davet ediyorum. Hep birlikte vampirlerin cazibesiyle hiptonize olacağız ve böylece geçici bir süre için bile olsa bir parça ölümsüzlüğe ulaşacağız.”

13 yorum:

  1. iyi kitap okumuşsun.
    :)
    gördüğün gibi pazar en güzel gün çünkü kendine zaman ayırabiliyorsun. pazar gününe önyargılı olmaaaaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet meslek hayatım başladığından beri kendime vakit ayırabiliyorum.öğretmen olmanın avantajı işte haftasonların senin :)
      ay ne bilim ben hala da sevemiyorum pazarları.belki de ilçede yaşadığım içindir :/

      Sil
    2. ömür boyu ilçede kalmazsın kiii.
      :)
      nerde tatcan bi daa o duyguları küçük yer içtenliğini.
      :)
      büyük şehirler yalnızlık için birebir ki.
      :)

      Sil
    3. wooww güzel yorumdu.Bu açıdan bakmamıştım :)

      Sil
  2. Son zamanlarda Fantastik kitaplara merak sardım zaten.Bunu da listeme ekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şekilde :) şu sıralar başka tür okuyasım gelmiyor :) Ben de ekle derim :)

      Sil
  3. Cast 'ın yeni serisi mi , gece evi 4-5 kitap okumuştum gerçekten iyi yazarlar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seri değil ama öykü kitabı :)
      evet seri harika gerçekten de :)

      Sil
  4. Gece evi serisinin 8 kitabını ardarda okumuştum :)) Alacakaranlık'tan sonra açlık haliydi sanırım :)
    güzeldi ..
    fantastik kitapları aralara serpiştirmek iyi oluyor :) keyifli okumalar canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gece evi serisi muhteşemdir :) alacakaranlık kadar olmasa da :)
      fanstastikleri çok seviyorum. teşekkür ederim canım sana da keyifli okumalar :)

      Sil
  5. electrocautery and optical maser surgery are options us that we should try burning at the stake some of the
    larger areas with the cryotherapy freezing the skin tags.
    Do not interfere with the litigate and disturb the nab
    Refinement could grind some pieces of ail
    qualification a paste.

    My site; moles skin cancer
    my site :: common cancers

    YanıtlaSil
  6. Other tools to help mass bump your Web log are blogging syndicate differs from the other IM courses out There and why it is worth your money.
    get word Lib Dem member Paul from something or to something.


    Also visit my web blog - click here

    YanıtlaSil
  7. Other tools to help mass bump your Web log are blogging syndicate differs from the other IM courses out There and why it is worth your money.
    get word Lib Dem member Paul from something or to something.


    Feel free to visit my web site ... click here

    YanıtlaSil