21 Haziran 2012 Perşembe

Sir Arthur Conan Doyle-Sherlock Holmes / Şüphe Asla Uyumaz

Selamlaaarr :))
Eveeetttt bir Sherlock Holmes kitabının daha sonuna gelmiş bulunmaktayım efenim :)
Beğendim mi tabi ki beğendim :) Ama bir önceki kitap kadar değil.Önceki kitap bana çok daha akıcı gelmişti nedense.Bay Holmes'un birbirinden ilginç maceraları ve inanılmaz zekası ile bunları çözüşü harika :)
Okuyun der miyim? Tabi ki derim :)Ben biraz polisiyeye ara vericem.Çünkü yaz mevsimi malum biraz eğlenceli ve çerezlik kitaplar daha iyi gider diye düşünüyorum.Ben şimdilik Mucizeler Dükkanına Dönüş ile yoluma devam edicem :)
Sizlere de bol kitaplı günleerrr :)


ARKA KAPAK
Bir şeyi saklamanın en iyi yolu, onu herkesin görebileceği bir yere koymaktır.

-Sherlock Holmes-

Bir suçu çözmenin ilk prensiplerinden biri, her ne kadar önemsiz gibi görünse de hiçbir ayrıntıyı atlamamaktır.

İnsanların göz ardı ettiği şeyleri görmek, sonuca ulaşmanın ilk kuralıdır.

Araştırmanız, ayrıntıların gözlemlenmesi üzerine kurulu olduğunda en doğru sonuca vardığınızı siz de göreceksiniz.

-Sherlock Holmes-

Yıllardır büyük bir ilgiyle okunan Sherlock Holmes maceraları, heyecanı zirvede tutmaya devam ediyor.

Toplam 56 hikâyeden oluşan serinin iki kitabından (Akıl Oyunlarının Gölgesinde & Suç Detayda Saklıdır) sonra,

Şüphe Asla Uyumaz ile başarılı dedektifin zekâsına bir kez daha hayran kalacaksınız.

2 yorum:

  1. eveeet şerlok serisini okuyosun. yazın keyifli şeyler okumak daa iyi haklısın. yazın çok zeka çekilmez.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şerloklar artık bitti :) en yakın arkadaşıma vericem onları istanbula gidince :)
      gerçekten öyle yazın çekilmiyor fazla dolambaçlı kitaplar :)

      Sil