15 Temmuz 2012 Pazar

Güzel Birkaç Günden Geriye Kalanlar :)

Herkese güzel pazarlar :)
Birkaç gün önce İstanbul'dan döndüm biliyorsunuz.Ardından burada benim arkadaşım vardı Nazife isminde :)Alaçamda ilk atandığımızda seminer döneminde tanıştım onunla.Çok iyi anlaştık ve arkadaş olduk.Sonra birbirimize geliş gidiş yapmaya başladık.Dost olduk :) Geçen sene Nazife İstanbul'a tayinini istedi.Çünkü ailesi orada yaşıyor.Bizimkinin tayini çıktı ve tabi gitti.Ama her tatil fırsatında muhakkak gelir buralara da :) İşte ben döndüğümde Naziş de buradaydı ve onunla birkaç gün çok eğlendik.Akşamlar dışarı çıktık.Bol bol sohbet ettik.Müzik dinledik.Sonra Yakakent'e gittik.

Yakakent Samsun'un Alaçam'a 7km uzaklığı olan şirin bir sahil ilçesi.Çok güzel bir yer(ama sadece yazları).Orada mantıcımız var Nigar Abla'nın Yeri adında.Zaten adından da anlayacağınız gibi Nigar adında bir ablamız kendi elleriyle yapıyor mantıları.Lezzeti inanılmaz!Günün birinde yolunuz düşerse mantı yemeden dönmeyin.Yada bana haber verin ben sizi seve seve götürürüm :D Aslında oranın da resmini çekecektim sizler için.Ama mantıya ve sohbete öyle bir dalmışız ki inanın unuttum :)
Dün de Nazişle beraber Samsun'a gittik.Sabah erkenden kalktık otobüse atladık ve gittik.Hava inanılmaz sıcak olduğu için beynimiz kayısı kıvamına gelmesin diye Yeşilyurt Avm'de zaman geçirdik.Önceliğimiz kahvaltı oldu.Güzel bir şekilde kahvaltımızı ettik.Sonrasında hemen D&R'a uğradık.Oradan aldığım ganimetlerim :)
Aslında hepsini D&R'dan almadım.İki Aşk Arasında Atatürk'ü ve Sisle Gelen Yolcu'yu Yakakent'te açılan kitap standtından aldım.Oldukça uyguna geldi :) 1q84'ü biliyorsunuz uzun zamandır almak istiyordum.Naziş bana aldı ve hediye etti :) Kuzucum tekrar teşekkür ederim :)Diğer 1984'ü de nihayetinde aldım.En yakın zamanda okuyacağım :)
Bunlar da diğer ganimetlerim.
Kuyucaklı Yusuf uzun zamandır almak istediğim bir kitaptı.Onu aldığıma çok mutluyum :) Diğer 2 kitabımı da annem gazetede görmüş,konusunu okumuş.Bana kesinlikle almamı söyledi ben de seve seve aldım :)Artık uzun süre kitap almamalıyım diye düşünüyorum.Ama kendimi biliyorum ve illaki almaya devam edeceğim.Çünkü elimde hala KOCAMAN bir liste var :)
Kitaplarımızdan sonra sinema yapalım dedik ve Buz Devri 4'ü izledik :) İnanılmaz komikti her zamanki gibi :D Özellikle Sydney karakteri bizim favorimiz zaten :D Yine bizi kahkahalara boğdu :D cd'si çıkınca hemen alacağım ki bu yıl yeni öğrencilerim de izlesin :D Siz de mutlaka izleyin tavsiye edilir :)
Gelelim dün akşama...Allahım nasıl güzel bir gece yaşadık 23:30'dan sonra anlatamam :) Alaçam'da sünnet şenliği yapıldı.Ve Alaçam Belediyesi konuk sanatçı olarak Gökhan Türkmen'i getirmişti.Ben önceden Gökhan Türkmen'i çok dinleyen fanı olan biri değildim.Şu son zamanlar epey dinler oldum.Zaten önceden neyi sevmiyorsam sonradan acayip fanı oluyorum orası ayrı konu :)
Gece neden 23:30'dan güzel geçti onu da kısaca anlatayım.Bir kere 20:30 denilen konser 21:45'te ancak başlayabildi.Sahneye önce amatör şarkıcı çıktı.Biz tabi nazişle sinir olduk.Çünkü oraya sadece Gökhan Türkmen için gitmiştik.Ardından Sibel Pamuk diye bir şarkıcı çıktı ve az da olsa coşturdu kalabalığı.Ardından belediye başkanı kısa(!) bir konuşma yaptığı için iyice bizleri baydı.Ama ardından sahneye Gökhan Türkmen çıkınca acayyiiipppp bir coşku kapladı :D
Bir kere Gökhan Türkemen sesi,canlı performansı ve sahne hakimiyeti çok çok iyiydi.Şarkıları zaten dinleyen bilir.İnsanın içine işler.Ayrıca çooooooooooooooook da hoştu ve sempatikti :) (tanrım aşık mı oldum ne :D evet evet :D )İlk çıkışta yeni şarkısı olan Bitmesin'i söyledi.Finali de Bir Öykü ile yaptı.Bizi kendisine mestetti :) <3<3<3 kalp kalp kalp :D Bu sabah uyandığımızda hala konserin etkisindeydik.Artık Gökhan Türkmen'in çok daha koyu bir fanıyım :D Bunlar da gecen kalan birkaç kare...


Umarım Gökhan Türkmen'i tekrar tekrar ve tekrar canlı dinleme şansımız olur..
İşte böyle...Naziş bu akşam gidiyor :( İnsan alışınca yanındaki dostunun gitmesini istemiyor..Ama gitmesi lazım.Zira ailesi bekliyor...Neyse zaten yine görüşeceğiz inşallah :)
Eh akşam da benim mezun ettiğim öğrencilerimden yakışıklım Ege'min sünnet düğünü var.Onun için hazırlanmam lazım :)
İyi pazarlar herkese tekrar :)

2 yorum:

  1. özlem karadağ16 Temmuz 2012 13:28

    buz devri 4 e bizde toprak la gideceğiz ama bir türlü fırsat olmadı...en kısa zamanda gideceğiz... nigar abla kuymağıda güzel yapıyor tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en yakın zamanda gidin bence özlem hanım Toprak bayılacak eminim :)
      tamam aklımda artık kuymak da yiyeceğim :)

      Sil