21 Temmuz 2012 Cumartesi

Mamma Miaaaaa :))

Tekrar Merhabaaaa :)
Bugün yayınladığım 2.postum olacak bu.Az önce annemle çok eğlenceli bir müzikal izledik.2 gün önce Samsun'dan aldmıştım dvdsini.Mamma Mia :)
Oyuncuları olsun,konusu olsun,müzikleri ve dansları olsun hepsi harikaydı :)
Uzun zamandır böyle hoş ve eğlenceli müzikal izlememiştim.Çok fazla şey söylemeye gerek yok.Hele de işin içinde Meryl Streep varsa...

ÖZET VE KONUSU
Yapım:2008 - ABD, İngiltere, Almanya,
Tür:Komedi, Müzikal, Romantik,
Süre:106 dakika
Yönetmen:Phyllida Lloyd,
Oyuncular:Meryl Streep, Amanda Seyfried, Pierce Brosnan, Colin Firth, Stellan Skarsgård, Julie Walters, Dominic Cooper, Christine Baranski, Mia Soteriou,
George Georgiou, Ricardo Montez, Chris Jarvis, Philip Michael, Enzo Squillino Jr., Heather Emmanuel, Nancy Baldwin, Hemi Yeroham, Colin Davis, Rachel Mcdowall, Ashley Lilley, Niall Buggy, Jane Foufas, Juan Pablo Di Pace, Norma Atallah, Myra Mcfadyen,
Leonie Hill, Maria Lopiano,

Müzisyen :Björn Ulvaeus, Benny Andersson, Stig Anderson,
Görüntü Y.:Haris Zambarloukos,
Senaryo:Catherine Johnson,
Senaryo (Kitap):Catherine Johnson,
Babasının kimliğini keşfetmeyi ümit eden genç bir kız olan Sophie Sheridan’ın öyküsü, ünlü pop grubu Abba’nın hit şarkıları eşliğinde anlatılıyor. Sophie Sheridan evlenme aşamasına gelmiş genç bir kızdır. Nikâhtan bir gün öncesinde annesi Donna’nın 20 yıl önce ziyaret ettiği Yunan adalarında yaşadığı geçmişinden üç erkek birden getirir.

4 yorum:

  1. Geçtiğimiz aylarda büyük bir keyifle izlemiştim Mamma Mia'yı. Özellikle müzikal olması ve müziklerine hayran kalmıştım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de filmlerin arasında görünce çok sevindim ve hemen aldım.bugün de izledim.gerçekten çok keyif verici canım :)

      Sil
  2. baksana bu filmi sanırım 20 kez izledim.
    çok mutlu bi film.
    hatta bence çok iyi bi kişisel gelişim filmi.
    bence canımız sıkkınken bu filmi izlemeliyiz.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay sen doğru söyledin onu şekerim evet ya canımız sıkkın olduğunda izleyelim :)

      Sil