18 Eylül 2012 Salı

Öğrencilerim Meleklerim :)

Tekrar merhaba :)İkinci postla karşınızdayım :) Biraz öğrencilerimden bahsetmek istiyorum sizlere..Zira bu ara en çok zamanım onlarla geçiyor cıvıl cıvıl :)
Bu dönemden itibaren 6 ekimde 4.yılım olacak mesleğimde..4.sınıfım..
Her çocuk o kadar farklı,o kadar ayrı ki..Bir o kadar da masum,temiz,içten..
Hepsini çok seviyorum,sevdim..Her birine bir şeyler kazandırdığımı düşünüyorum.Onlar da bana çok şey kattılar çünkü..Beraber öğrendik ne varsa..Beraber çok güldük,danslar ettik,oyunlar oynayıp kitaplar okuduk..Hiçbirini unutmayacağım..
Şimdi sıra ile tüm öğrencilerim karşınızda :)

İlk sınıfım Uğur Böceklerim..Hakikaten bana hep uğur getirdiler :)

İkinci Sınıfım Güneşlerim :)


3.Sınıfım Papatyalarım <3 Yerleri bambaşkadır..Çünkü mezun ettiğim ilk sınıfım oldular..Mini mini 1'ler şimdi hepsi..


Veeee geldik bu yılki tatlı miniklerime :) Bu sınıfımın adı Deniz Yıldızları :) Hani demiştim ya sevgiliden esinlenildi diye :) Henüz toplu resmimiz yok ama ben bugün onları teek teek çektim :)










Yeni miniklerimle aramız uyku saati hariç gayet güzel :) Uyku odasına girince işler biraz değişiyor.Annelerini istiyorlar ve ağlamaya başlıyorlar.Bir de ben bu yıl ilk defa tam gün sınfı aldım.Sabah 8 akşam 5 yani..Şimdiye kadar öğleden sonra yarım gündüm..Deniz Yıldızlarımla ilkleri yaşayacağız gibi geliyor bana :) Hepsi çok şeker çok sevimli..Hepsini çok seviyorum.Onlar da beni sevdiklerini dile getiriyorlar sık sık :) Bakalım günler bize neler getirecek.Umarım uyku sorunumuz da yakın zamanda düzene girer...
Herkese sevgileerr :)





13 yorum:

  1. biliyor musun, biraz meşgul olduğun belliydi, dün de sana gelip, yeni sınıfını yazsana, göstersene diyecektim, valla bak.
    :)
    ama öğrencilerini yazdığın yazdılar allam en şeker yazıların. deniz yıldızları. hep yaz bu maceraları.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Allah'ım İrem çok tatlı ama bunlar :) ama çok güzeller ki..

    ne güzel bir yaş grubuna öğretmenlik yapıyorsun ve mesleğini seviyorsun ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem de nasıl tatlılar çalıkuşu anlatamam :)

      Sil
  3. bloğunu sen yokken her gün girip kontrol ettim yeni birşeyler eklemiş mi diye aslında mesleğini ve bu yüzden buralarda olmadığının farkındaydım
    bu arada o meslekde ne kadar şanslı olduğunun farkındasın dimi
    hepsi çok güzeller ve eminim orda olmak da çok güzeldir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook çok teşekkür ederim :)) hem de çok güzel..çocuklar en masum varlıkları şu kirli dünyanın :)

      Sil
  4. Maşallah hepsi çokk tatlı :)))
    neden buralara uğramadığın belli oldu tam gün çalışıyorsun özletiyorsun kendini :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim esracıımm :))
      evet özetledim böylece doğru dedin :)

      Sil
  5. en son fotodaki 2 şekeri öp benim için.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öpmem miii öptüm tabi kiii :)) daha da öperim :))

      Sil
  6. maşallah çok tatlılar farklı bir duygu olsa gerek hepsi cin gibi bakıyor senin gibi ataturk seven bir hocaları olduğu içinde çok şanslılar onlara atamızı çok anlatmamız gereken günler bizi bekliyor gibi:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle..yazdıklarının hepsine katılıyorum canım...

      Sil