6 Ekim 2012 Cumartesi

Çalgılı Çengili Mim :)

Herkese merhabalar :) Uzun zamandır post yazamıyordum tekrar bir mim yazısıyla karşınızdayım :) Bu aralar çok fazla kitap okuyamıyorum..Okul öğrenciler filan derken..Ama kendimi en yakın zamanda sizlere affettiriciğim efenim :P Gelelim mimee :) Mim müzikle ilgili..Canım dostum Deroşum (Kirazlı Dondurma) beni mimlemiş..Eh ben de yazayım bakalım neler çıkacak?Neticede müziksiz yaşam olmaz ruhumuzu da beslemek şart :) 1-Sesinizin çok güzel olduğunu farzedin ve ideal sahne performansınızı tarif edin.(Hangi şarkıyı söylerdiniz,nasıl giyinirdiniz,size kimler ya da hangi aksesuarlar eşlik ederdi?) Sesim şarkı söylerken hiç güzel değildir.Hatta öğrencilerim bile sevmez.Bu bakımdan ben de mp3lerden faydalanırım.Ama sahnede olsam Amy Winehouse'un sesinden dinleyip sevdiğim "Will You Still Love Me Tomorrow" adlı şarkıyı söylerdim.Üzerimde kıpkırmızı askılı mini bir elbise olurdu.Saçlarım da belimde dümdüz bir fön ve geceye uygun makyajımla tamamlardım.Sahnedeki tek ışık bana yöneltilirdi.Tek başıma olurdum tabi ki :) 2-Özel bir gününüzde bir koro ya da özel bir kişi sizin için sürpriz bir parça hazırlamış.Parçanın özelliği sizi tarif etmesi.Hangi parça olurdu bu? Hmmmm aşkım bana koroda doğum günüm için Paul McCartney'den "This Never Happened Before" adlı şarkıyı söylerdi :) Bayılırım o şarkıya :) 3-İçinizde kalmış,söylenmemiş bir takım şeyler var.Uygun şartların biraraya geldiğini hayal edin.O kişiye(yarım kalmış bir aşk,kırgın olduğunuz bir dost vs.) duygularınızı anlatabileceğiniz bir fırsatınız var.Ona hangi şarkıyla duygularınızı anlatırdınız? Hiiçç gerek yok böyle göndermelere :) 4-Sizi şu an okuyanlara göndermek istediğiniz parça? Kelly Clarkson-Breakaway herkese benden gelsin :) Ayrıca bu mimi kimler istiyorsa cevaplayabilir :) Sevgiler :)

1 yorum:

  1. hah haaaaa çok şeker yazmışsın.
    hele 1. ve 2. madde çok hoş.

    şarkılar tımım not aldım.
    :)

    YanıtlaSil