24 Kasım 2012 Cumartesi

PuCCa Günlük 3 - Allah Beni Böyle Yaratmış






Herkese iyi akşamlar :)
Dün sabah elime ulaşan bu kitabı az önce bitirmiş bulunmaktayım.Hiç vakit kaybetmeden de yazmak istedim.Pucca yine çok güzel döktürmüş bence.Okurken hem çok eğlendim,hem çok hüzünlendim...
Fazla söze gerek yok.Tavsiyem hiç vakit kaybetmeden bu ve diğer kitapları da okumanız.
İyi pazarlar şimdiden sevgiler :)


ARKA KAPAK
Sanal âlemin en bilinen isimlerinden PuCCa, hikâyelerine kaldığı yerden devam ediyor. İlk kitabı "Küçük Aptalın Büyük Dünyası" ile bol bol güldüren, ikinci kitabı "Ve Geri Kalan Her Şey" ile yer yer hiizünlendiren PuCCa, serinin üçüncü kitabı "Allah Beni Böyle Yaratmış "ta "Ayaklarına kadar uzanan simsiyah montu ile Kenan Imirzalıoğlu'nun içerisine bisiklet pompasıyla hava basmışlar gibi duruyordu" diye tanımladığı, şimdiye kadar hiç yazmadığı Ankaralı'yla ilişkisini ve üniversite hayatını anlatıyor...

"Yediğini, içtiğini, gezdiğini gördüğünü değil, bize başına neler geldiğini söyle" dedirten tek yazar olma özelliğini kimselere kaptırmayan PuCCa, bu kez de ilk paragraftan itibaren onu neden bu kadar sevip merak ettiğimizi bize yeniden kanıtlıyor.

Bu arada, bizden duymuş olmayın ama, yine çok güleceğiz!

7 yorum:

  1. Bu Pucca serilerini hiç denemedim.Denemek de istemiyorum açıkcası:)Bu yazar bana çok absürt geliyor:)Yine de tanıtım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazar değil zaten. Kendi hayatını paylaşan deli dolu genç bi kız sadece. Pazar eki kıvamında okunabilecek kitaplardan:)

      Sil
    2. valla ben de eğlenmek için okuyorum kafa dağıtmaya birebir :)

      Sil
  2. Pucca'nın ilk kitabını kuzenden alıp okumuştum ama tarzını ve anlatım dilini pek sevemedim. Belki de bu kadar sorumsuz yaşaması ve kaba dili beni rahatsız etmiştir. Tabi ki görüşüne saygım sonsuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım herkesin kendi görüşü işte dediğin gibi :)
      benim de saygım sonsuz..sonuçta herkes özgür
      öptüümm :)

      Sil
  3. heey bunu görmedim.
    dizüstünden bi de angutyus çıktı.
    ikisini de okuyup yazarım.
    sevmişsin.
    pucca blog tutmamıza neden olan kişi kii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Angutyus hmmm alır okurum ben de :)
      Pucca süper :)

      Sil