21 Aralık 2012 Cuma

Yeni Yılın İlk Hediyeleri Sevgili Zeynep'ten :)






Merhabalar :)
Güzel bir cuma akşamı ve önümüzde 2 gün haftasonu tatili var :) Cuma akşamlarını çok seviyorum ben.Yorucu haftanın tüm yorgunluğunu atıyorum kitap okuyarak,film izleyerek yada bir arkadaşımla sohbet ederek :)
Neyse gelelim postumun yazılış amacına...
Efendim bilirsiniz KeşkeGerçekOlsa adlı blogun sabihi Damla yılbaşı hediyesi çekilişi düzenledi.Ben de Zeynep Özmenli ile eşleştim.Kendisinin hediyeleri bugün elime ulaştı.Okuldan geldiğimde yatağımın üstünde bir paket duruyordu.Bugün de pek güzel bir gün geçirmediğim için açıkçası bu hediyeler bana ilaç gibi geldi.Çok teşekkür ederim Zeynepcim :) Hediyelerini her zaman severek kullanıcam ve kitabı da bu pazar hemen okuyup paylaşıcam :) Senin paketin de yarın yola çıkacak inşallah :) Sana da ailenle sağlık mutlu ve huzurlu bol kahkahalı bir yıl diliyorum :) Tekrar tekrar teşekkürler :))

4 yorum:

  1. İyi günlerde keyiflen kullan canım.
    Keyifli haftasonu tatlım. :)

    YanıtlaSil
  2. İremcim, seni mutlu ettiğime çok sevindim....

    YanıtlaSil