16 Ocak 2013 Çarşamba

Liebster Blog Award :)

Sevgili blogger arkadaşım Zaman Sözleri beni güzel bir ödüle layık görmüş.Ben de ona buradan çok teşekkür ediyorum :)
Ödülün veriliş amacı favori kitap blogları.Ben de aslında bu blogu kitap günlüğü niyetine açmıştım.Ama bazen izlediğim filmleri,gittiğim yerleri,öğrencilerimi ve her türlü sevincimi,üzüntümü paylaşıyorum sizlerle...
Eğer sevildiyse bu blog ne mutlu bana :)

Kurallar ise:
-Aday gösterildiğin blogun sorduğu 11 soruya cevap vermek.
-Kendin hakkında 11 bilgi vermek.
-İzleyici sayısı 200'den az olan 11 blogu aday göstermek.



1.Kitap seçerken bloglardaki yorumları dikkate alır mısın?
Kesinlikle.2012 yılında okuduğum birçok kitabı bloglarda gördüm ve okudum.
2. Blogun senin için ne ifade ediyor?
Blogumu çok seviyorum.Bu blog sayesinde çok tatlı insanlar tanıdım.Birçok kitap ve film hakkında bu blog sayesinde haberim oldu.Ayrıca benim sevinç ve dert ortağım blogum :)
3. Ayda kaç kitap okursun?
Yoğun bir çalışma tempom var.Tam gün anaokulundayım.Ama akşamları muhakkak kitabımı okuyorum.Kitaba ve benim ruh halime göre 6 ile 8 arasında
4. Takip ettiğin kitap serileri nelerdir?
Seri olarak kitap takip etmeye İpek Ongun'un Bir Genç Kızın Gizli Defteri adlı seri ile başladım.Sonrasında J.K.Rowling'in Harry Potter'ı ile devam etti.Philippa Gregory'nin Boleyn Kızı,Stephenie Meyer Alacakaranlık,Suzanne Collins Açlık Oyunları,J.R.R. Tolkien'in Yüzüklerin Efendisi..Şimdi Pc Cast Kristin Cast'in Gece Evi serisini takip ediyorum.(Vay be yazınca ne de çokmuş evet ben bir seri kitap delisiyim :D )
5. Vikitap ya da Goodreads kullanıyor musun?
Vikitap'ı çok severek kullanıyorum.Goodreads'e de üyeyim ama oraya ısınamadım bir türlü....
6. Yarım bıraktığın kitap/lar?
2012 için Agatha Christie-Hayatım David Mitchell-Bulut Atlası,Kristin Hannah-Gerçek Renkler,Stephen King 22/11/63 
7. Tercih ettiğin yayınevi/leri?
Valla yayınevlerine hiç dikkat etmem.Ama Can Yayınlarını seviyorum.
8. Takip ettiğin blogları neye göre takip ediyorsun? Arkadaşın olduğu için mi, popüler olduğu için mi ya da yazılarını beğendiğin için mi? Vs.
Takip ettiğim bloglar genelde kendim gibi her telden çalan bloglar.O bakımdan takip ediyorum.Ayrıca bana çok güzel film,kitap ve kırtasiye fikirleri veriyorlar.Çok şey borçluyum onlara
9. En çok sevdiğin roman karakter tipi nasıldır?
Hangi birini saysam ki...Adı Aylin-Aylin Devrimel,Ejderha Dövmeli Kız-Lisbeth Salender,1984-Winston,Harry Potter-Sirious Black bunlar şuan aklıma gelenlerin birkaçı sadece..
10. Yayınevlerinin son zamanlarda çıkarttığı BDSM tarzındaki kitaplar hakkındaki düşüncelerin?
Saygı duymak lazım.
11.  Aşağıda verdiğim kelimeleri tek kelime ile nasıl açıklarsın?
  • Kitap :Aşk
  • Yayınevi : Farketmez
  • Sayfa sayısı : Anlatım
  • Vikitap : Kütüphanem
  • Blog/un : Paylaşım
  •  Kitap fiyatları : Yüksek
 Hakkımdaki 11 gerçek:
-Tam bir aslan burcuyum
-Ailem benim vazgeçilmezim
-Öğrencilerine aşık bir öğretmenim
-Çocukları çok severim
-Hayvan sevgim de fazladır
-Kitaplara delicesine tutkunum
-Film izlemeyive gezmeyi çok severim.
-Değişik yerler görmek benim için paha biçilemez.O bakımdan "bugün veya bu akşam ne yapsak ki "diyenler değil "hadi gidiyoruz" diyen birisi olmalı hayatımda da! 
-Alışveriş benim için kafa dağıtma yöntemi her bayanda olduğu gibi.
-5kg verdim ama hala kilo sorunu yaşıyorum.Şu geri kalan 5kg gitmiyor yaaa!!
-Blogumu seviyorum :)

11 Kişi değil ama benim de ödüllendirmek istediğim arkadaşlarım var :)
-Kirazlı Dondurma
-Kitapkokusuesra
-Zaman Sözleri

Sevgiler :)

1 yorum: