2 Ocak 2013 Çarşamba

Polisiye Okumalarım :)

Herkese iyi akşamlar :)
Daha önce blogumda bir yazı paylaşmıştım polisiye okumaları ile ilgili.Gecikmeli de olsa onunla ilgili yazımı yazıyorum şuan :)
Gecikme sebebim yılbaşı dolayısıyla kısa bir mola amaçlı İstanbul yolculuğudur efendim.Ama yolda uyuyamamak gibi bir özelliğim olduğu için kitaplarımı bitirmemde epey faydası oldu :) Zira bir sonraki okuma durumuna hazır ve nazırım :)
Gelelim kitaplarıma...
Polisiye okumaları için
Tess Gerritsen-Masumiyetin İçin Savaş adlı kitap ilk kitabımdı.

Uzun süredir Tess Abladan ayrı kalmıştım.Bu kitapla buna son verdim.Kitap genelde güzeldi.Ama daha önce okuduklarım hep Rizzoli&Isles serisine ait oldukları için bu kitabın akışı bana biraz yavaş geldi.Ama Tess Ablamız yine harikaydı :)

ARKA KAPAK
Masum olduğu kanıtlanana kadar o bir suçluydu...



Miranda Wood evine geldiğinde, ayrılmak istediği yasak aşkını yatağında ölü bulur. O şimdi insanların gözünde hem tanık hem de şüpheli durumundadır. Kimliği belirsiz bir adam tarafından kefaleti ödendiğinde ise dikkatleri daha da üzerine çeker.



Miranda suçsuzluğunu ispatlamak için çabaladıkça, kendisini karanlık bir bataklığın içinde bulur. Şantaj ve sıra dışı skandallar ortaya çıktıkça gerçeğe daha da yaklaştığını hisseden Miranda,

katil tarafından takip edildiğini fark eder. O, katil için büyük bir tehlikedir ve bu tehlikenin ortadan kaldırılması gerekiyordur… Masumiyetini kanıtlamak için verdiği mücadelede sevgilisinin hayatına dair öğrendiği sırlar Miranda’nın kurtuluşu

olabilecek midir?

İkinci kitabım Agatha Christie-Doğu Expresinde Cinayet idi.
Bu kitabı aslında 2.okuyuşum.Ve seçerken farkettim ki bu kitaptan kitaplığımda 2 tane bulunmakta :D
Diğerini hemen ufak kuzenim Musticime vereceğim tabi.O da Agathalarıma ortak olmak istemekte epey zamandır :) Kitabımız harika.Söz konusu Agatha oldu mu bence başka kelimeye gerek yok.Sanırım herkes biliyordur ki Agatha Christie bu kitabı İstanbulda kaleme almıştır.Okuyun okutun efendim.

ARKA KAPAK
Gece yarısından sonra artan şiddetli tipi yüzünden Doğu Ekspresi artık yoluna devam edemeyecek durumdadır. Yılın bu zamanlarında lüks tren tamamen doludur. Ertesi sabah yapılan kontroller sonucu tüm yolcuların sağsalim trende olduğu anlaşılır. Ancak defalarca bıçaklanarak öldürülen Amerikalı yolcunun kompartımanının kapısı içeriden kilitlidir. Sonunda trende yolculuk etmekte olan Hercule Poirot cinayeti incelemeye başlar. Ancak kimi yolcular cinayetin izlerini yok edebilmek için yaşlı dedektifin dikkatini dağıtmaya çalışırlar. Poirot, kehanet sayılabilecek bir saptamayla cinayeti bir değil iki şekilde çözümlemeyi başarır.

Son olarak 3.kitabım da yine Agatha'dan bir kitaptı.Sittaford Malikhanesinin Gizemi...
Bu kitabı da sevdim.Ama ne bilim sanki diğer kitaplardan biraz daha zayıftı sürükleyicilik bakımından.Ya da ben tam adapte olamadım okurken orasını şuan bilemiyorum..Artık okuyup okumama kısmını size bırakıyorum :)

ARKA KAPAK
Dartmoor’da gözlerden uzak bir malikânede, küçük bir masanın etrafında toplanan altı kişi ruh çağırıyordu. Ruh, Albay Trevelyan... cinayete... kurban... gitti... diye yazınca, gerilim doruğa çıkmıştı. Bu, gerçekten karabüyü müydü yoksa korkunç bir şaka mı? Trevelyan’ı bulunca bu sorunun cevabını da bulacaklardı. Ne yazık ki, albayın evi çok uzaktaydı ve kar yolları kapatmıştı. Birisinin yürüyerek oraya gitmesi gerekiyordu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder