11 Ocak 2013 Cuma

Tim Burton-Frankenweenie/CM101MMXI FUNDAMENTALS


Bir Tim Burton yapımı olur da kötü olur mu?Tabi ki hayır..Bu filmde Frankestein'a çookk gönderme yapılmış.Ama o kadar sevimli o kadar hoştu ki..Sonuna doğru her şeye ağlamayan ben bile ağladım düşünün..Victor var kahramanımız.Asosyal ama bir o kadar da bilime kafası çalışan..Köpeği Sparky öldüğünde onu geri getirmek için uğraşır ve bunu başarır..Olaylar böyle gelişir.
Ben izlemenizi tavsiye ederim.Eğer Tim Burton severseniz :)






Cem Yılmaz'ın son gösterisini geçtiğimiz pazar annemle beraber izledik.Ama yazmak istemedim önce..Az evvel hadi yazayım dedim.Haa beğenmediğimden değil.Aksine tek kelimeyle bayıldık.Gülmekten karnımıza ağrılar girdi,ağladık :D
Bunalımlı olduğum şu günlerde Cem Yılmaz bana ilaç gibi geldi diyebilirim.Hala izlemediyseniz kaçırmayın derim.
İyi haftasonları..
Sevgiler :)

3 yorum:

  1. Νormallу Ӏ dο not гeаd post
    on blogs, but І would like to say that thiѕ write-up very pressured
    me to chеck out and do so! Yоuг ωriting taste hаѕ been
    amаzeԁ mе. Thank you, quitе great ρost.


    My web-ѕite :: study abroad in italy
    Look into my web site - hollins university

    YanıtlaSil
  2. eh cem işte.
    :)
    franken ben de izlicem yaaaa.
    :)

    YanıtlaSil