4 Şubat 2013 Pazartesi

İyi ki Doğdun Reyyanım :)

2006 yılında internette dolanıyordum..Daha çok yeni bir dünya internet benim için o zamanlar..Üniversitede ilk yılım..Harry Potter ve Ateş Kadehini sinemada annemle izlemişim ve filme aşık olmuşum.(Daha çok Harry rolündeki Daniel'a tabi :P)
Eve gelip hemen filmi ve Dan'i araştırdım.Allahım kimdir bu necidir derkeeennn karşıma resmi sitesi çıktı bu oğlanın..Sonrasında bu sitede bir de chat bölümü vardı.Baktım herkes ingilizce konuşuyor dedim hadi irem göreyim seni kızım konuştur ingilizceni :D hem pratik yaparsın hem geliştirirsin diyerekten daldım olaya...
İlk gün herkesle konuştuk falan filan..Siteye girdiğim 3.gün bir kızla tanıştım.Adı Reyyan-mış.İlk başta ingilizce konuştuk.Sonradan onun da türk olduğunu öğrendim tabi.Biz uzun süre o sitede konuştuk.Sonrasında msn adreslerimizi verdik oradan devam ettik.Her gün konuşuyoruz paylaşımlar,anlatılanlar çoğaldıkça biz daha da yakınlaşmaya başladık..Zaman içinde bu çatlak hatun benim arkadaşım olmaya başladı.Sonrasında candostum oldu ve artık ben ona direkt kardeşim diyorum..O da bana..Hayatımda başıma gelen güzel şeylerin başında Reyyan gelir :)
Mesela Orduda hiçbir arkadaşımda kalmama iznim yokken taaaa Karamanlara onda kalmaya gittim..Asla gitmem dediğim İstanbul benim için su yolu oldu..İşte hepsi bu çatlak kişi tarafından oldu :) Ama harika mı oldu cevabım heerrrr zamaaannn :)) Seviyorum bu çatlağı ben yaa..Bunun için size binlerce neden gösterebilirim:
-Beraber yemediğimiz halt kalmadığı için
-Bana istanbulu sevdirdiğin için
-Kendimi daha iyi tanımama neden olduğun için
-Her anımda sadece bir telefon kadar uzakta olduğun için
-En kötü kavgalarımızı etmiş olsak da kısa sürede eski halimize geldiğimiz için
-Karşılıklı saçmalayabildiğimiz ve birbirimize o anlarımızda bile tahammül edebildiğimiz için
-Mesajlaşmaktan sıkıldığımızda birbirimizi gecenin 3ünde bile arayabildiğimiz için
SENİ ÇOOKKK SEVİYORUM KARDEŞİM <3
Canım sıkkın olduğunda,mutlu anlarımda her anımda yanımda olan şahsiyet..İyi ki varsın iyi ki doğmuşsun..Aynurcuma tekrar tekrar teşekkür ediyorum senin kadar şeker senin kadar içten bir insanı dünyaya getirdiği için...
Hep böyle kal hep yanımda kal
Nerede nasıl ve kimlerle olursak olalım...
Seni seviyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder