11 Şubat 2013 Pazartesi

Jennifer L. Armentrout-Obsidiyen

Son 30 sayfası kalmış bu kitabım az önce bitmiş oldu efendim.Fantastik bir kitap okumayalı epey olmuştu.En son Pc Cast+Kristin Cast'ın son romanı olan Saklanmış'ı okumuştum.Odur budur Obsidiyen'i okumuş oldum.
Obsidiyen akıcı,ele alınır alınmaz rahatça 50-60 sayfa okuyabileceğiniz bir kitap.Uzaylı bir erkekle insan soylu olan Katy arasında geçen olayları konu alıyor.Ben kitabı Alacakaranlık serisinin uzaylı versiyonu gibi geldi.Ama okunmayacak bir kitap değil.Hatta ben bu seriye devam etme kararı aldım.Zira fantastik serileri severim.Daha doğrusu seri kitapları severim :)
Sonuç itibariyle tavsiye ederim ;)

Herkese iyi akşamlar sevgilerrr :))

ARKA KAPAK
Her şeye yeniden başlamak çok berbat.

Annemle birlikte Batı Virginia'ya taşındığımızda, kendimi

sıkıcı işlere adamıştım, ta ki tüyler ürpertici yeşil gözleri ve

kaslı vücuduyla yan komşumuz karşımda dikilene kadar.

Ama işler tahmin ettiğiniz gibi gitmedi.

O, ağzını açtı.

Daemon hem kabaydı hem de kendini beğenmiş bir pislikti.

Birbirimizden hoşlanmamıştık. Tam hikâye burada bitiyordu

ki bir kazaya uğradım ve Daemon zamanı dondurarak beni

kurtardı.

Yakışıklı uzaylı komşum üzerimde bir iz bırakmıştı.

Yanlış okumadınız. O, bir uzaylı. Daemon ve kız kardeşinin

yeteneklerini çalmak isteyen düşmanları vardı ve Daemon'ın

bıraktığı iz bütün düşmanları başıma toplamıştı.

Bu korkunç durumdan canlı kurtulmak içinse tek yapmam

gereken üzerimdeki uzaylı izi etkisini yitirene kadar

Daemon'ın yanından ayrılmamaktı.

"Obsidiyen'e bayıldım. Romanı bir gecede bitirmeye, kendinizi

Daemon'a kaptırmaya ve serinin ikinci kitabı için sabırsızca

beklemeye hazır olun."

5 yorum:

  1. fena halde reklamı yapıldığından biraz bekleyeceğim , belki yeğenim alır ondan tırtıklarım ama mutlaka bir gün okunacak:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de o reklamlardan etkilendim aldım ve okudum ama pişman mıyım? hayır :)

      Sil
  2. aaa bilmiyodum sevdiğim konular okurum ki.
    :)
    ya bi de bak, doğan X yayınları süpeeer böle romanlar.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Gözüme çarpıyordu, merak ediyordum sende merakımı giderdin teşekkürler canım :)
    Ahh seriler güzel oluyorr ki :)

    YanıtlaSil
  4. Konusu güzelmiş.Tanıtım için teşekkürler..

    YanıtlaSil