20 Şubat 2013 Çarşamba

Mary And Max-How To Steal A Million (Film)

Bu aralar filmlere verdim kendimi artık hemen hemen herkes biliyor bunu :)
İlk olarak 2 gün önce izlediğim Mary And Max'tan bahsetmek istiyorum.

Filmi blogger arkadaşım Mustafa tavsiye etmişti bana.Genelde tavsiye ettiği herkes çok beğenmiş.Ben de onlardan biri oldum.İnanılmaz güzel bir animasyon filmdi.Zaten imdb.com sitesinde de en iyi 250 film içinde.8 Yaşında Avustralya'da yaşayan Mary'nin hiç arkadaşı yoktur.Ailesi de biraz sorunlu bir aile.Mary bir gün annesiyle postaneye gittiğinde oradaki bir adres defterini inceler.Kendisine oradan Amerikalı bir arkadaş seçer.Seçtiği kişi de 40 yaşında yahudi Max'tir.Max'in de hiç arkadaşı yoktur.Obez ve epey sorunlu bir kişidir.İlk olarak Mary ona bir mektup gönderir ve arkadaşlıkları böyle başlar.Filmin devamında da onların hayatlarından kesitleri izliyoruz.O kadar hoş bir şekilde anlatılmış ki bence kim izlese beğenir :)
Gerçek bir hikayeden de alıntı olduğunu belirtmeden geçemeyeceğim :)

2.filmim de bir Audrey Hepburn filmi..Her zamanki gibi sıcacık bir film :) Filmi izlemeye aslında dün akşam başlamıştım.Ama o kadar yorucu ve yoğun bir gün geçirdim ki izlerken yatağımda uyyakalmışım.Sonra uyandım kendime geldim ama saat de epey geç olmuştu.Ben de biraz kitap okudum ve uyudum.Bugün de zünre toplantımız vardı.Okulumuz bu yüzden tatildi.Ben de günü değerlendirdim.Önce 2 saat sıkı bir yürüyüş yaptım.Sonra da bir duş aldım.Elimdeki kitap neredeyse bitecek seviyeye getirdim.Ardından filmin başına geçtim.Kaldığım yerden izledim.Bonnet adında zengin bir aile var Fransa'da.Baba hep ünlü ressamların,heykeltraşların eserlerini taklit edip kendi koleksiyonundan bir parça gibi göstererek satıyor ve bu şekilde zengin oluyorlar.Ellerinde Cellini adlı bir heykeltraşın Venüs isimli çok değerli bir heykelinin taklidi bulunmakta.Onu sergilenmesi için bir müzeye veriyorlar.Müze onu sigortalıyor.Tam tamına bir milyon dolara.Ama tabi öncelikle onun gerçek olup olmadığına da bakılması gerekiyor.İşte olaylar da orada başlıyor.Oldukça eğlenceli bir film.Film Aşık Hırsızlar olarak Türkçeye çevirmişler haberiniz olsun :)
Şimdilik benden bu kadar..
Sevgiler :))


2 yorum:

  1. Film tavsiyelerini ve paylaşımlarını beğenerek okuyoruM.İzlemediğim filmleri bu şekilde tanımak ve izlemek hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) ben de senden güzel edebiyat ve film haberleri alıyorum teşekkürler tekrar :)

      Sil