24 Mart 2013 Pazar

Akira Kurosawa-Seven Samurai / Rajkumar Hirani-3 Idiots (Film)

Herkese merhaba :)
Aslında bu postu daha önce yazacaktım ama içimden yazmak ancak bugün geld.Ben de şimdi karşınızdayım.2 tane film izledim bu hafta.İlki 1954 yapımı bir Japon filmi.7 Samuray..İlk kez bir Akira Kurosawa filmi izledim.Film bana Ondan kalan tek şey oldu.Uzun süre elimi bile süremedim.Her şeyi yok ettim ama nedense bu filme kıyamadım.İyi ki de kıymamışım.Güzel filmdi doğrusu..Dayanışmayı,dostluğu anlatan iyi bir filmdi.Bu yüzden sana teşekkür ederim.Arşivimin en önemli filmlerinden biri olarak kalacak.

İzlediğim ikinci filmse bir Bollywood yapımı.3 Aptal...Bu filmi henüz izlememiş olan bir azınlık vardır eminim.Ben de o azınlığın içindeydim.Keşke daha önce izlemiş olsaydım.Harika bir filmdi.3 üniversite arkadaşının üniversite eğitimlerini alırken başlarından geçen maceraları yer yer komik yer yer duygusal,çoğunlukla da müzikal şeklinde ele almış bir yapıt.Hala izlememiş olan varsa acele etsin derim.Beğeneceğinizden eminim :)
Şimdilik bu kadar benden.İyi haftalar :)


4 yorum:

  1. 3 idiots kesinlikle harika bir filmdir ve aamir khan bolywoodun çok çok önemli bir ismi
    diğer filmlerini de tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aamir khan hastası oldum çıktım diyebilirim :)
      diğer filmler de aklımda merak etme :)
      lagaan,fanaa,ghajini,my name is khan :)

      Sil
  2. 3 idiots benim hint filmlerine olan saygımı artırdı. Adamlar gerçekten konu olarak müzikal olarak mükemmel filmler çıkarıyorlar. Hint filmlerini sadece müzik eşliğinde saçma filmlerden sananlar çok büyük yanlışta.
    Bu film sayesinde deli gibi alıştım onlara.

    Taare Zameen Par'ı kesinlikle tavsiye ederim İrem. Bayılacağna eminim eğer izlemediysen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim hint filmlerine olan saygım milyonerle başladı,taare zameen par ile daha da fazlalaştı :)

      Sil