5 Nisan 2013 Cuma

Sanırım Artık İyileşiyorum...

Merhaba blog...Uzun zaman oldu sana şöyle yazmayalı..Kitaplar ve filmler dışında tabi...Bu kez iç dökme yazısı demeyelim buna da hani yeni bir sayfa tertemiz bir sayfa diyelim.Pek kolay bir dönem olmadı benim için şu son 3 ay..Sevemedim 2013ü..Çünkü hem başlangıçlar hem bitişler yılı oldu benim için.Birçok özel insan ayrıldı mesela aramızdan.Ben de birine çok değer vermiştim ve ondan da aynı değeri gördüğümü sanmıştım.Ama yanılmışım demek ki diyerek bu sayfayı artık bugün tamamen kapatıyorum.Nisan ayı ile beraber gelsin temiz bir sayfa,güzel bir hayat :)Ne de olsa olan olur biten biter,hayat devam eder...
Aralık ayında başlamıştı bu kötü dönem.Aslında benim için bir ilk değildi,son da değildi.Ama nedense epey yıpratmış oldu beni..Birkaç gün önce Sertab Erener'in son şarkısı olan "İyileşiyorum"u dinleyince "dur bir dakika dedim kendime."Ben ne yaptım,neler yapıyorum?"
Yemin ederim o şarkı beni kendime getirdi.3 aydır uyumuş olduğum kış uykusundan uyanmış oldum böylece.O yüzden sevgili Sertab'a tekrar tekrar teşekkür ederim bu harika şarkı için.Sanki benim için yazılmış.O dönemde neler olmuş hemen bir liste yapıyorum ki daha net göreyim:

1-Eski neşemi kaybetmişim.Bunu herkes söyledi.
2-Kendimi spora vermişim.Ama bir o kadar da yemişim.Ve sanırım verdiğim kiloları da almaya başlamışım.
3-Bolca okumuşum ve izlemişim.(Bu iyi olmuş)
4-Aptalca bir karar vermişim ve kahkül yaptırmışım :O Şimdi çok pişmanım :( El mahkum uzamasını bekleyeceğim :(
5-Sadece ondan bahseder olmuşum.Saplanıp kalmışım.Bana hiiççç yakışmayacak şeyler yapmışım,yazmışım.
6-O isimden nefret eder olmuşum.
7-İnsanlara olan güvenim gitmiş.
8-En önemlisi de kendime olan güvenim bitmiş.

Amaaaaaaaaa şuanda da dinliyorum o şarkı benii kendime getirdi.Şimdi hemen yapacaklarımı ve yeni İrem'i listeliyorum:

1-İhmal ettiğim kendime geri dönüyorum artık.Tüm yatırımlarım kendime yönelik olacak artık.
2-İhmal ettiğim diyet listeme pazartesi itibariyle geri dönüş yapacağım.Okulda çıkan yemekleri yemeyi kesip,evden daha hafif,listeme uygun yiyecekler getireceğim yanımda.
3-Zaten yürüyüş yapıyordum.Ama homili gırtlak olduğum için sadece form korumaya yaradı bu.O bakımdan artık eski dostum voit bisikletime geri dönüyorum.Yanısıra başvuru yaptığım pilates grubuna alındım ve çarşamba günü de o başlayacak.Çarşamba-cuma 18:00-19:00 saatleri arasında olacak.Süper oldu.Artık yeni spor düzenim şu:Haftada 2 gün yürüyüş,2 gün bisiklet,2 gün de pilates.Eeee 1 gün de o da pazar olacak tembellik ve izin günüm olacak :) Malum yaz geliyor.
4-Okuyacağım kitapların,izleyeceğim filmlerin listesini yaptım.Tabi onlara burada hiç girmeyeyim zira ohoooo yani :D Hoş o dönem yarısını halletmişim bile.Yine de aferin bana.
5-Kendime bir Galatasaray forması alacağım yarın :D Ve bundan sonra Galatasaray maçlarını takip edeceğim.Aksi kabul görülmüyor zira.Bunu çok iyi anladım.
6-Saçlarım şu sıra kahküllü olduğu için şimdilik düz kalmak zorunda.Ama onlar uzasın hemen kıvırcık yaptıracağım tekrar.Çünkü hayatımda düz saç hastası birisi yok 3 aydır :)
7-Bundan böyle çok fazla ilgi beklentisinde olmayacağım.
8-Gereksiz yere sinirlenip kendimi yıpratmayacağım.
9-Çok fazla kafaya takmayacağım artık hiçbir şeyi.Ailem,dostlarım ve işim dışında tabi.
10-Artık birikim yapacağım.Hayat bu hiçbir şey belli olmuyor.Ehliyet aldım artık zira bir araba şart bundan sonra bana :)
11-Bu yıl il dışı tayin isteyeceğim artık.Puanım tutar da olursa inşallah İzmir,Aydın,Bursa,Çanakkale illeri tercihlerim olacak :) Kendimi bu şehirlerden birine atabilirsem çok iyi olacak.Çünkü spor salonuna yazılmak,dans ve italyanca dil kursuna gitmek istiyorum.Bunları da yağacağım inşallah.Dua edin bana olur mu?Bu haziran dananın kuyruğu bu konuda kopacak inşallah :)
12-Son olarak kendime profesyonel bir fotoğraf makinesi alacağım.Bu konuda araştırmalara başlayacağım tekrar.

İşte böyle...Tabi herkes,her şey tecrübe bu hayatta.Bana kattığı güzel şeyler de olmadı değil...
Mesela:

-Gereksiz kıskançlıklarımdan en yakın dostuma,kardeşim dediğim insan Reyyan'a göz açtırmazdım.Bu onunlayken yok oldu.Reyyan da ben de bu konuda çok memnunuz :) Teşekkürler sana...
-Gündemi,Galatasarayı,filmleri,şiirleri daha çok takip etmeyi öğrendim senden teşekkür ederim bu konuda da.
- En ufak şeyi bile araştırma merakım gelişti.Bunun için de teşekkür ederim.
-Bundan sonra daha ince eleyip sık dokuyacağım.Bana bunu da öğretmiş oldun.Bunun için de teşekkür ederim.

Şimdi bu yeni İrem'in dileği ailesi ve dostları için sağlık,mutluluk ve bol neşe :) kendisi için de gönlünün dilediği gibi biriyile,adam gibi biriyle mutlu olmak ve artık hiç üzülmemek...
Umarım sen de bundan sonra bir başkasının canını yakmazsın,mutlu ve başarılı olursun...

Bu yazıya ve bana katlanan herkese teşekkürler, kucak dolusu sevgiler :)))


6 yorum:

  1. En doğru olanı yapıyorsun canım ! Bursa'ya gelirsen,beklerizz :)

    YanıtlaSil
  2. İlişkiler ne çok şey katıyor kişiye İrem'cim. Aldığın kararları ilgiliyle okudum ve dualarım seninle canım.
    İnşallah istediğin ile tayinin çıkar.
    Pilatesi bende çok istiyorum ama uzun bir süre sonra yapacağım sanırım. :)
    İyi ve keyilfi haftasonu tatlım. Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. her şeyi çok beğendim öğretmenimiz insanlar ve yaşadıkların insana çok şey öğretiyor benim için en önemli olanı ise her zaman kendine ve düşüncelerine değer vereceksin kimseyi değiştirmeyeceksin kimsenin de seni değiştirmesine izin vermeyeceksin hayat kısa önemli olan siz ve sizin mutluluğunuz sizi seven insanlar sizi üzmez zaten üzenlerde hiç sevmemiştir. kendinizi düşünün siz değerlisiniz. üzüldüğümüz konu ise tayin meselesi biz size çok alıştık ve sevdik gönlümüz ister ki gitmemeniz dediğim gibi bu hayat sizin ve sadece kendi mutluluğunu düşünün inşallah her şey gönlünüzün istediği gibi olur . öznur esen

    YanıtlaSil
  4. Yaşanan ve biten her ilişki insandan bir şeyler götürdüğü kadar getiriyor da. Bunun en yakın örneğini yaşamışsın sen de benim gibi. Ben de kısa bir dönem öncesinde yaşadım ve izleri hala üzerimde.Ama kazandıklarımdan dolayı teşekkür borçlu olduğumu düşünüyorum ben de.
    Ve bir teşekkür de Sertab' a ne güzel de ifade etmiş ayrılık sonrasını.
    Her şeyin gönlünce olmasını dilerim :)

    YanıtlaSil
  5. Tanıtımlar için teşekkürler.Tess ablanın bu kitabını çok da beğenmemiştim.Diğer kitaplarına göre yavan kalmıştı sanki:)

    YanıtlaSil
  6. iremcim yazını öyle benimseyerek okudum ki
    zira 2013 benim için de hiç iyi gelmedi
    çok güzel bir başlangıç yaptığımı düşünmüştüm 2013 e doğumgünümle(kasım) gelen mutluluğum oldukça keyif katmıştı hayatıma...
    ama uzun sürmedi
    bu geçirdiğin dönemin bana oldukça tanıdık
    öncesinden de
    dilerim bir yara izi olarak kalmaz sende ve tertemiz şekilde silinip gider hayatından
    oldukça zor bir dönem farkındayım ama şarkılar çok iyi anlar seni bazen
    sertap erener en güzel anımın da şahidiydi rengarenk şarkısıyla yine beni en iyi anlayan şarkısıyla geldi
    çok uzun yazdım sanırım ama
    bu şarkıyı dinlemeye ve kitap okumaya devam ediyoruz
    :)
    ve gülümsüyoruz herşeye rağmen...

    YanıtlaSil