31 Aralık 2013 Salı

2013 Dökümanı 2014 Planları Hedefleri


2013ün bitmesinesayılı saatler kala herkes gibi ben de 2013ün getirdiklerini götürdüklerini buraya dökmek istiyorum. Bakalım neler getirmiş neler götürmüş...

13 benim için uğursuz bir sayıdır.Nedense 3lü olan hiçbir şey bana iyi gelmedi şimdiye dek.O bakımdan 2013 de benim için başlangıcından sonuna kadar hiç güzel olmadı.

-2013ün ilk gününde sevdiğim dediğim,onunla bir hayat kurabileceğim dediğim insan elimden kayıp gitti.Bunu kendisi istedi daha çok ama sonuçta giden gitti ve bitti...
-2013te birçok değerli insanımızı yitirdik.
-2013te ilk kez tam gün sınıfında öğretmenlik yaptım.Benim için güzel bir deneyim oldu.Ha tabi zorlukları da olmadı değil.
-2013'te kilo verme serüvenime devam edecektim.Ama yaşadığım olumsuz günlerin etkisiyle tam tersi bir durum oldu sanki.
-2013'te para biriktiricem,her şeye harcama yapmıycam dedikçe tam tersi oldu.
-2013'te aşkı bulucam inşallah dedim ama olmadı..Neyse hayırlısı

Tabi 2013te hep mi kötü şeyler oldu? Tabi ki hayır...Gelelim pozitif getirilere

-2013te ehliyet aldım.Henüz bir arabam olmasa da
-2013te pasaportum var artık şimdi sıra gezmede :)
-2013te daha olgun bir insan oldum sanki
-2013te bol bol gezdim.İstanbul,Ankara,İzmir,Alaçatı,Çeşme,Ayvalık,Cunda Adası :)
-2013te hayatım boyunca hiç yapmadığım kadar spor yaptım.Kondisyon bisikletime şimdi bir de koşu bandı eşlik etmekte :)
-2013te daha çok kitap okudum.Geçen sene 114 olan kitap sayım bu sene 120 oldu.Ve hiç okumadığım yazarları da katmış oldum okuma hayatıma :)
-2013te harika bir oluşuma katıldım.Kitap Ağacı adında.Harika olaylara imza attık.Harika dostluklar elde ettik.İnşallah hep böyle gider :)
-2013te harika öğrencilerim oldu.Gerçi bu 5 yıldır böyle ama 2013 bir başka oldu sanki bu konuda :)
-2013te saçma sapan şeyleri takmamayı,gereksiz kıskançlıklara girmemeyi,herkese ederi kadar değer vermeyi öğrendim.

Şimdi gelelim 2014 için hedeflerime...

-2014ten ilk başta beklentim sağlık,mutluluk,beni harika hissettirecek,ayağımı yerden kesecek,kalbimin atışını ağzımda duyacağım bir aşk ve boollll huzur :)
-2014ten beklentim benim gibi gezenti biri için tabi ki bol bol bol bol gezmek...Ülkemden sonra artık mümkünse kendimi bir yurt dışına da atmayı diliyorum.İngiltere,İtalya ve Fransa başta gelen ülkeler arasında.
-2014te artık uymayı bir süredir bıraktığım diyet listeme devam edip 10kg vermeyi planlıyorum.Tabi koşu bandım ve kondisyon bisikletimle beraber.
-2014te bol bol okumayı ve film izlemeyi veee fotoğraf çekmeyi planlıyorum.En kısa sürede güzel profesyonel bir fotoğraf makinesi alına
-2014te 5 yıldır çalışma hayatımda yapmadığım şeyi yani para biriktirmeyi planlıyorum.Gereksiz harcamalara SON!
-2014te Alaçam'a taşındığımdan beri hasretini çektiğim tiyatroyla buluşmayı planlıyorum.Bundan sonra Samsun Opera ve Bale Salonu takibim altında.

İşte böyle...Dilerim 2014 başta ben,ailem,tüm sevdiklerim ve ülkem için hayırlı,uğurlu,huzurlu bir yıl olsun inşallah...
Son olarak 2013te neler okumuşum onları da gördükten sonra yazıma son veriyorum.Herkese mutlu musmutlu yıllaarrr :)))

2013TE NELER OKUDUM?

  • Agatha Christie-Doğu Expresinde Cinayet
  • Agatha Christie-Sittaford Malikhanesinin Gizemi
  • Ahmet Batman-Sabah Uykum
  • Ahmet Batman-Soğuk Kahve
  • Ahmet Hamdi Tanpınar-Saatleri Ayarlama Enstitüsü
  • Ahmet Ümit-Beyoğlunun En Güzel Abisi
  • Ahmet Ümit-İstanbul Hatırası
  • Alper Kamu-Cehennem Çiçeği
  • Amin Maalouf-Doğudan Uzakta
  • Amin Maalouf-Doğunun Limanları
  • Anton Çehov-Seçme Hikayeler
  • Aslı Erdoğan-Kırmızı Pelerinli Kent
  • Aslı Erdoğan-Mucizevi Mandarin
  • Canan Tan-Hasret
  • Carson McCullers-Küskün Kahvenin Türküsü
  • Dan Brown-Cehennem
  • Darien Gee-Dostluk Ekmeği
  • Darien Gee-Dostluk Ekmeği
  • Debbie Macomber-Bir Dilekle Başladı Her Şey
  • Debbie Macomber-Melekler Korusun
  • Debbie Macomber-Yeni Başlangıçlar Mevsimi
  • Demet Altınyeleklioğlu-Kara Kraliçe Kösem
  • Deniz Kavukçuoğlu-Canım Acıyor Baba
  • Deniz Özturhan-Kim Lan Bu Hayatımın Erkeği
  • Ece Temelkuran-Düğümlere Üfleyen Kadınlar
  • Emrah Serbes-Hikayem Paramparça
  • Ercan Kesal-Peri Gazozu
  • Franz Kafka-Milena'ya Mektuplar
  • Hakan Günday-Daha
  • Hakan Günday-Kinyas Ve Kayra
  • Harper Lee-Bülbülü Öldürmek
  • Haruki Murakami-1Q84
  • Hermann Hesse-Rosshalde
  • Hüsnü Arkan-Minonun Siyah Gülü
  • Hüsnü Arkan-Minonun Siyah Gülü
  • J.D. Salinger-Çavdar Tarlasında Çocuklar
  • J.K. Rowling-Boş Koltuk
  • Jan-Philip Sendker-Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler
  • Jean Christophe Grange-Kaiken
  • Jean Christophe Grange-Siyah Kan
  • Jean Ryhms-Ayrılıktan Sonra
  • Jeff Lindsay-Dexter Akıllı Tasarım
  • Jennifer L. Armentrout-Opal
  • Jennifer L.Armentrout-Obsidyen
  • John C. Parkin-S.ktir Et
  • John Steinback-Fareler Ve İnsanlar
  • Jojo Moyes-Senden Önce Ben
  • Jojo Moyes-Sevgilimden Son Mektup
  • Jose Mauro De Vasconcelos-Şeker Portakalı
  • Khaled Hosseini-Ve Dağlar Yankılandı
  • Kristin Gier-Safir Mavi
  • Kristin Gier-Yakut Kırmızı
  • Kristin Gier-Zümrüt Yeşil
  • Kürşat Başar-Aşkı Bulmanın Ve Korumanın Yolları
  • Kürşat Başar-Başucumda Müzik
  • Leylim Leylim-Ahmed Arif'ten Leyla Erbil'e Mektuplar
  • Lorenzo Carcaterra-Suskunlar
  • Matt Dunn-Terk Edildim
  • Matthew Quick-Umut Işığım
  • Melissa Senate-Kırık Kalpler Tamircisi
  • Milan Kundera-Varolmanın Dayanılmaz Hafifliği
  • Mitch Winehouse-Kızım Amy
  • Murat Menteş-Dublörün Dilemması
  • Murat Menteş-Korkma Ben Varım
  • Murat Menteş-Ruhi Mücerret
  • Muzaffer Tayyip Uslu-Şimdilik
  • Nazan Bekiroğlu-Nar Ağacı
  • Nazım Hikmet-Ne Güzel Şey Hatırlamak Seni
  • Nazım Hikmet-Pirayeye Mektuplar
  • Nurdan Beşergil-Bana Baktığın Gibi Bakma
  • Pascal Mercier-Lizbona Gece Treni
  • Patti Smith-Hayalperestler
  • Pc Cast/Kristin Cast-İntikam
  • Peride Celal-Bir Hanımefendinin Ölümü
  • Pierre Charras-İyi Geceler Tatlı Prens
  • Rüştü Onur-Mektubun Avcumda
  • Sarah Jio-Böğürtlen Kışı
  • Sarah Jio-Mart Menekşeleri
  • Sarah Jio-Yağmur Sonrası
  • Sinan Akyüz-Şahika Feraye
  • Stephen Chobsky-Saksı Olmanın Faydaları
  • Susanna Tamarro-Sonsuza Kadar
  • Tess Gerritsen-Aşk Ölümden Uyanıştır
  • Tess Gerritsen-Gece Nöbeti
  • Tess Gerritsen-Gölgesizlerin Tutkulu Dansı
  • Tess Gerritsen-Kan Gölü
  • Tess Gerritsen-Masumiyetin İçin Savaş
  • Tess Gerritsen-Mefisto Kulübü
  • Tess Gerritsen-Ruhundaki Zehirle Yüzleş
  • Tess Gerrtisen-Sessiz Kız
  • Tezer Özlü-Eski Sevgi Eski Bahçe
  • Tezer Özlü-Kalanlar
  • Tezer Özlü-Yaşamın Ucuna Yolculuk
  • Tezer Özlü-Yaşamın Ucuna Yolculuk
  • Tezer Özlü-Çocukluğun Soğuk Geceleri
  • Tezer Özlü-Çocukluğun Soğuk Geceleri
  • Thierry Jonquet-Tarantula
  • Trevanian-Şibumi
  • Uğur Yücel-Yağmur Kesiği
  • Vedat Türkali-Yalancı Tanıklar Kahvesi
  • Virginia Woolf-Bütün Öyküleri
  • Virginia Woolf-Dalgalar
  • Virginia Woolf-Flush
  • William Shakespeare-Venedik Taciri
  • Yaşar Kemal-Tek Kanatlı Kuş
  • Yusuf Atılgan-Aylak Adam
  • Zeki Özkorkmaz-İsyanbul
  • Zülfü Livaneli-Kardeşimin Hikayesi
  • Özcan Erdoğan-Dahiler Ve Aşkları
  • Özdemir Asaf-Çiçek Senfonisi
  • İclal Aydın-Bir Cihan Kafes
  • İnci Aral-Sadakat
  • İskender Pala-Boğaziçindeki Mücevher Dolmabahçe Sarayı

7 yorum:

  1. iyi yıllar.

    muhasebeni okudum. ne çok kitap okumuşsun ya.
    bi de aşk ve kilo sıkıntın olmuş. yeni yıl dileklerine ulaş o zaman yeni yılda.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Aski sen bulmayacaksin 2014'te de ben mi bulacagim hocam :) Once saglik sonra bol gulucuk ve ask versin sana 2014 ! Ozellikle Merlin olmak uzere Firat ve ben sana ailene kocaman opucukler gonderiyoruz :) limonu unuttuk keske ona da bir balli kraker yollayabilsem :*

    YanıtlaSil
  3. merhaba, sizi nasıl takip edeceğim?

    YanıtlaSil
  4. inş tüm dileklerin gerçek olsun, :)Bu arada beni bile geçmişsin helal olsun:)

    YanıtlaSil
  5. Listeni okurken vay be! dedim harikasın İrem kuzusu :)) 2014 hedeflerine ulaştığın bir yı olur :)

    YanıtlaSil
  6. Uzun uzun cetele tutmaya üşendiğim için ojumakla yetiniyorum :)6 adet ortak kitabımız varmış. 2014 dilekleriniz gerçekleşir inşallah. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  7. Heyy o liste ne yahu :) çok basarılııı tebriklerr, ve darısı başımızaa diyorum. Ne güzel okumussun.
    Tüm dileklerin gerçek ve hakkında hayırlısı olsun inşallah!

    YanıtlaSil