31 Aralık 2013 Salı

Tezer Özlü Okumalarım :)





İnstagram sayesinde blogum sayesinde ve kitaplarım sayesinde o kadar değerli o kadar içten insanlar tanıdım ve dostlar edindim ki..Hepsini anlatsam 1 hafta boyunca yazmam gerekir sanırım.İşte bu dostlarımdan birisi de benim canımm Damlam :) Kendisi beni edebiyatın gamlı prensesi Tezer Özlü ile tanışmama vesile oldu :)
Kalanlar ve Çocukluğun Soğuk Geceleri onun hediyeleri olmuştu.Diğer eserleri de ben Tüyap'tan almıştım.Canım damlam beni iyi ki bu genç yaşta yitirdiğimiz yazarla tanıştırdın.Hepsi de harika kitaplardı.Birçok satırında kendimden bir şeyler buldum.En çok da Çocukluğun Soğuk Geceleri etkiledi beni.Keşke daha çok kitabın olsaymış gamlı prenses...Rahat uyu yerinde...
Damlam seni çok seviyorum ve sen iyi ki varsın :) Bu dostluk bir ömür sürsün inşallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder