7 Şubat 2014 Cuma

İzlediğim 3 Film :)


Son zamanlar izlediğim en hoş romantik-fanstastik filmlerden biriydi About Time/Zamanda Aşk...
19 yaşına geldiği zaman babasından zaman gezgini olduğunu öğrenen esas oğlanımızın başından geçenleri anlatan bir filmdi.Tabi zamanda geleceğe gidemiyor ama geçmişe dönüp bazı şeylere müdahale edebiliyor.Tabi en çok da aşk konusunda :) Ben filmi çok sevdim.Sade kasvetsiz hoş bir filmdi :)



Aynı adlı romandan uyarlanan bir film Guguk Kuşu...Kitap Ağacı film kulübümüzle izlediğimiz bir filmdi.Başrolde Jack Nicholson <3<3<3<3
Bu adam rollerini resmen yaşıyor arkadaş.Akıl hastanesinde geçen bir film.Ben filmden çok etkinlenmiştim...Herkesin oyunculuğu harikaydı.Tavsiye edilir.


Üseyin Badem film yapar da ben gitmem mi beaaa :D İlk 2 filmini gülmekten krizlere girerek izlediğim Eyyvah eyvahın 3.filmi yine çok güzeldi.Müjgan ile dünya evine girmiş olan Hüseyin artık babadır.Ama yine de maceralar onu bırakmaz :D Çok eğlenceli,komik bir filmdi.Üstelik bizlere küfürsüz de güzel bir sinema filmi yapılabileceğinin en iyi örneklerinden diye düşünüyorum.Hala izlemeyen varsa gidip bir an önce izlesin derim.
Kitap postumda görüşmek üzere :))

1 yorum: