5 Ekim 2014 Pazar

Ağustos Okumalarım :)



DEBBIE MACOMBER-ÇİÇEKLERİMİ RÜZGARA VERDİM/ Debbie bence kendisini çok yineler oldu artık.Hatta ben yayınevi sürekli bir kitabı onun adı altında yazıp piyasaya sürdüğünü düşünüyorum.Uzun bir süre daha da okumam kendisinin.Haa bir gün canım çerezlik kitap çekerse o zaman belki.

GRIGORIY PETROV-BEYAZ ZAMBAKLAR ÜLKESİNDE/Atatürk'ün ülkemizde de okunması için Türkçeye çevrilmesini istediği bir kitapmış bu kitap.Uzun zamandır okunmayı bekleyenler arasındaydı.Ben de okudum ve çok beğendim.Finlandiyanın yaşadığı savaş ve birçok sıkıntıdan sonra nasıl toparlandığını,yaşam şeklini anlatıyor yazarımız.Gerçekten de herkesin okuması gereken bir kitap.Çıkarılacak o kadar ders var ki..Tavsiye edilir.

JOHN VERDON-AKLINDAN BİR SAYI TUT/ Ayh adını duymak bile istemeyeceğim bir yazar daha John Verdon..Kitap ağacı grubumuzun eylül ayı okuması için seçilen kitabı Peter Pan Ölmeli'den önce diline alışayım diye uzun zaman önce almış olduğum aklından bir sayı tutu okuyayım dedim.Karakterler iyi tamam,akış da fena değil.Ama bu yazarın son yazmakla ilgili sıkıntısı var bence.Ne olduğunu anlamadan,kitaba adapte olamadan bitiverdi kitap.Aman 2 tane okudum zaten yetti.Bir daha da alıp asla okumam.

WOODY ALLEN-YAN ETKİLERİ/ Ay bu adamı seviyorum yaa :D filmlerinde fazla konuşsa da bana sempatik gelmiştir ve sevmişimdir filmlerini de.Hadi bir de kitaplarından okuyayım dedim ve kitabını da çok sevdim.Diğer kitaplarını da zamanla alıp okumayı düşünüyorum.Sıkılmadan okuyacağınız kitaplar arasında yer alacaktır bence.

HAKAN GÜNDAY-ZARGANA/ Hakan Günday sevgimi de artık herkes biliyordur bence.Elimde kalan son 2 kitabından biriydi Zargana.Yine ilginç bir kitaptı.Hem ayh dayanamayacağım diyorsunuz okurken hem yine hemen elinize alıp merakla okuyorsunuz.Bu adam bunu nasıl başarıyor cidden merak ediyorum ve inşallah bir gün kendisiyle tanışıp tüm kitaplarımı imzalatabilirim ve sohbet edebilirim diyorum.

TESS GERRITSEN-PROJE ÖLÜMCÜL VİRÜS/ Tess'in Rizzoli&ısles serisi dışında yazdığı kitaplar bana çok yavan gelse de bu kitap güzel ve akıcıydı.Tavsiye edilir.

ROBERT GALBRAITH-GUGUK KUŞU/ J.K. ROWLING'in başka isim altında yazdığı yeni bir roman kendisi.Aslında Boş Koltuk romanıyla sadece beni değil epey bir kişiyi hayal kırıklığına uğratmış bir yazar kendisi.Üstelik Harry Potter gibi harika bir serinin ardından.Ama bu kitabı ile bence affettirdi kendisini.Zira kitabı çok beğendim.Katili ortalarında tahmin ettiysem de gayet akıcı ve merak uyandırıcı buldum.Üstelik bu romanın da devamı var.Silkworm-İpekböceği adında.Ama henüz dilimize çevrilmedi.İngilizcesini İzmir'de alacaktım ama pahalı geldi bana o bakımdan beklemeye kadar verdim.İnşallah devamı da aynı şekilde güzel olur.

HAKAN GÜNDAY-MALAFA/ Malafa çok anlamlara gelebilecek bir sözcükmüş.Bu romanda onu öğrendim.Yine farklı bir romandı günday'dan.Fazla bir söz söylemek istemiyorum üzerine.Okuyun efenim.

ENİS BATUR-KİTAP EVİ/ İlk defa Enis Batur okumuş oldum bu kitap sayesinde.İnstagramda çok yorum okudum onunla ilgili ve en sonunda dayanamadım gidip aldım.Kendisine miras kalan kitap evi ile ilgili ne yapacağına karar veremeyen birisini okuyorsunuz bu romanda.Çok sevdim.Keşke bana da böylesi bir miras kalsa dedim hep.O bakımdan ben de kütüphanemi sürekli genişletmeye çalışıyorum.İleride çocuklarıma bırakacağım bir mirasım olsun diye...

SUSAN HILL-SİYAHLI KADIN/ Bu kitabı geçen sene Tüyap'tan almıştım.Filmi çok severek izlediğim için kitabı görür görmez kaptım.Ama maalesef filmi kadar güzel gelmedi bana.

RAUDA JAMIS-FRIDA KAHLO AŞK VE ACI/ Bu yaz canım deroşumun hediyesi oldu bana bu kitap.Doğum günü hediyesi...Bence hediyelerim arasında en güzeliydi.Teşekkür ederim canım deroşum benim.Neleri neyi sevdiğimi bilen yegane insanlardansın her zaman....Bu kitap adından da anlayacağınız üzere ünlü ressamlardan Fridah Kahlo'nun hayatını konu alıyor.Eserlerinden,ailesinden,aşklarından,hastalıklarından bahsediyor.Çom etkilendim okurken.Ve dedim ki bu kadınla ilgili ne kadar eser bulabiliyorsam almalıyım.Lütfen sizler de okuyunuz.Onu en iyi anlayabileceğiniz eserler arasında bence.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder