1 Şubat 2012 Çarşamba

Aklımın İplerini Saldım...

Cumartesi günü Samsuna arkadaşımla gittiğimizde kendimizi D&R'a attık hemen.Orada elimde bir kitap geçti.Ne yalan söyleyeyim öncelikle adı ilgimi çekti.Çünkü eskiden çok sevdiğim ama şimdilerde soğudum grup olan Yüksek Sadakat grubunun "Aklımın İplerini Saldım" adlı şarkısı ile aynıydı...Konusu da çok hoşuma gitti.Şizofreni  hastaları arasında yapılan öykü yarışması sonucunda toplanan öykülerin bir araya gelmesiyle bu kitap oluşmuş.Henüz yeni başladım ama şimdiden sardı...Kitabın arka kapağından birkaç cümle ile yazıma son veriyorum :)
"Ateşin düştüğü yer'den gelen seslerle derinleşek o sözlerin ve satırların yola çıktığım günlerde,heyecanın yanı sıra,birçok endişeyi de barındırıyordum içimde.Sahici hikayelerin sahici acılardan geldiğini biliyordum çünkü...Hikayelerden gelen çığlıklar,hissetmeyi bilenlere bir çeşit insanlık dersi veriyordu.İlk endişemin dağılması yeterliydi gördüklerim.Bu duygum hiç değişmedi."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder