1 Şubat 2012 Çarşamba

Unutamadım...unutamadım



Bugün benim için çok önemli bir gün...Çünkü bugün "BARIŞ MANÇO" günü...13 yıl önce onu bir başka aleme uğurladık...Hiç ama hiç unutmuyorum o günü...7.sınıftaydım ve okula gitmek için hazırlanacaktım.Televizyonu açayım dedim.Açmaz olaydım...Fonda Barış Abimin Dağlar Dağlar adlı şarkısı çalıyordu.Ben öldüğünü değil o programda konuk olduğunu düşünmüştüm.Ama yanıldığımı acı bir şekilde anladım...Barış Abiyi kaybetmiştik...Hayatımda ona ağladığım kadar sadece dedeciğim için 3 yıl önce ağlamıştım o kadar...Çocukluğumda ben Barış Abi ile büyüdüm ve kendimle bu yönden gurur duyuyorum,çok şanslı olduğumu düşünüyorum...Onun şarkılarını dinledim,onun öğütlerini kulağıma küpe yaptım...O söylediği için ıspanak yiyorum,dişlerimi fırçalıyorum,11 yaşıma kadar arka koltukta oturdum arabada...Ve o adresi hiçbir zaman aklımdan çıkarmadım "Barış Manço 81300 Moda İstanbul..." Kadıköye yolunuz düştüğünde mutlaka müze haline getirilmiş Barış Manço Evini çocuklarınıza gezdirin..Onu canlı olarak videolarından izletin o atmosferi yaşatın... Arkadaşım Eşeke,Oku bakayım AYII,Süper babaanne ezgilerini duysunlar...

Unutmadık seni Barış Abim...Hiçbir zaman da unutmayacağız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder