8 Şubat 2012 Çarşamba

Sherlock Holmes-Gölgelerin Oyunu (Film) Beşpeşe(Kitap)


Dün akşam izlemekte geç kaldığım hatta daha önce nasıl da izlemedim dediğim bir film izledim.Sherlock Holmes-Gölgelerin Oyunu :) Aslında bu serinin ikinci filmi.Şunu kesinlikle belirtebilirim ki ilk filmden çok daha güzel ve sürükleyiciydi.Bay Holmes arkadaşı Bay Watson ile güçlerini birleştiriyorlar ve Moriarty'nin oyunlarını gün yüzüne çıkarıyorlar.Benim gibi polisiye ve kurgu seviyorsanız kaçırmayın derim :)


Üç gündür elimde olan,yazmak için bitirmeyi bekleyemediğim,okumak için nasıl böyle geç kaldım dediğim bir kitabı anlatmak istedim."Beşpeşe" adından da anlayacağınız gibi beş tane yazarımız bir araya gelmiş ve verilen öyküyü hiç düzeltilme yapılmadan yazmışlar ve ortaya bu güzel kitap çıkmış.Ve bence harika olmuş...Murathan Mungan-Faruk Ulay-Elif Şafak-CelilOker-Pınar Kür verilen hikayeyi kendilerince yorumlamış.Ben oldukça etkilendim.Siz de bir tane alın ve okuyun derim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder