26 Mart 2012 Pazartesi

Kitaplarıma ve Bilgisayarıma Ortak Kuşum Limon

Ölen kuşum Bıcırık'ın ardından yeni bir kuşumuz oldu.İsmi Limon.Tıplı bir limon gibi sapsarı.Ben de onu görür görmez ona bu ismi verdim.İlk bir hafta bizden kaçan kuş artık tepemizden inmiyor.Resimde de görüldüğü gibi kitaplarıma bile ortak :)
hatta bilgisayarıma bile.Az önce bu blogu birlikte yazdık işte size örneği :)
Her ne kadar kitaplarıma ve bilgisayarıma ortak da olsa ben kuşumu çok seviyorum.Bıcırıkta yaptığımız hataları onda yapmamaya gayret ediyoruz.Gerçi tek hatamız ona her yediğimiz yiyecekten ona da vermekti.Artık öyle bir şey yapmıyoruz.Limonla aramız çok iyi.İnşallah hep de böyle gider...

5 yorum:

  1. Çook tatlı Limon çook, keyifli zamanlar geçirin. :))
    İyi akşamlar.

    YanıtlaSil
  2. canım çok teşekkürleerrr
    sana da iyi akşamlar :)

    YanıtlaSil
  3. Çok şekermiş limon ya :) elbette insan onunla çok keyifli zamanlar geçirir :)

    YanıtlaSil
  4. Bizimki de yemyeşil.Birde konuşuyor ki susturabilene aşk olsun.Hayvan beslemek çok güzel bir duygu...

    YanıtlaSil
  5. @ asli çok teşekkür ederim :))

    @ kitap cumhuriyetim bizimki de hiç susmuyor. valla her sabah onunla uyanıyorum :D yeşillerin özelliği buymuş zaten sırf çene oluşları :D

    YanıtlaSil