23 Nisan 2012 Pazartesi

Ayfer Tunç-Bir Deliler Evinin Yalan Yanlış Anlatılan Kısa Tarihi

Dün akşam Ayfer Tunç'un inanılmaz bir ziyafet gibi gelen bu kitabını bitirdim.Bilenler bilir Vikitap.com'da Nisan ayı okuması için bu kitabı belirlemiştik.Sanırım grupta ilk bitiren ben oldum.Henüz okumayanlar vardır veya şuan okuyor olabilirsiniz diye çok fazla şey söylemek istemiyorum.Ama bu öyküleri okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum :)
İyi haftalar herkese...

ARKA KAPAK
Bir Deliler Evinin Yalan Yanlış Anlatılan Kısa Tarihi, inanılmaz bir hızda seyreden, durmadan kendini çoğaltarak gelişen bir roman. Mekân ve zaman sınırı tanımayan, bir ucu 19. yüzyılda, bir ucu günümüzde, yazınsal bir Türkiye panoraması. Şaşırtıcı bir öykünün bittiğinin sanıldığı yerde, okuru olmadık bir öyküyle yeniden afallatan bir “insan manzaraları” kitabı.

Bir Mâniniz Yoksa Annemler Size Gelecek adlı kült kitabın yazarı Ayfer Tunç, bu kez, Karadeniz’in küçük bir kentinde denize sırtını dönmüş bir akıl hastanesinden yola çıkarak, akıllara durgunluk veren kişilerin yaşam zincirlerinden müthiş eğlenceli bir roman örüyor. Yalan Yanlış, yaklaşık yüz yıllık bir kesitte, siyasal ve toplumsal dönüm noktalarının insanların yaşamlarında bıraktığı izleri sürüyor.

Yalan Yanlış’ı soluk soluğa okurken, Türkiye’nin bütün hallerini yaşayacak, belki de insanlığın ortak hikâyesiyle yüz yüze geleceksiniz.

6 yorum:

  1. Henüz kitaplığımda yok bu kitap ama almak farz oldu. O kadar çok metnini duydum ki.
    Bu arada kitap ayracından bende de varr. :)))) görünce çok hoşuma gitti.
    Keyifli okumalar şeker. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de hemen alıp okumalısın canım :)
      bu ayracı istanbuldan almıştı.mephisto kitabevinden taksimdeki :)
      şuan ben de çok mutlu oldum :D
      sana da keyifli okumalar canım :)

      Sil
  2. Vikitap'ta okuma grubunu gördük fakat elimizde bu kitap olmadığından ve evde de sırada bekleyen çok fazla kitap olduğundan katılamadık.
    Merakla detaylı yorumlarınızı bekliyoruz. Vikitap'tan da izleyeceğiz konuyu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de merak ediyorum nasıl yorumlar olacak bakalım :)
      ama kitabı bence en yakın zamanda oku derim :)

      Sil
  3. çok güzel ve eğlenceliydi değil mi :) ben de çok severek okumuştum ve hep tavsiye ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem de nasıll :D çok sevdim ben bu kitabı.bir süre herkese bu kitabı tavsiye edeceğim galiba :)

      Sil