1 Nisan 2012 Pazar

Pargalı ve Hatice-Demet Altınyeleklioğlu

Pazar günlerimi kahve eşliğinde kitap okuyarak geçirmeyi çok seviyorum.Böylelikle pazartesi günü öğrencilerimle enerjik bir haftaya başlayabiliyorum :)
Bu pazarımı da yine kitapla geçirdim.O da Pargalı ve Hatice idi.Bu aralar müthiş derecede tarih kitaplarına merak sardım.Tabi bundan sonra biraz ara vereceğim.En çok merak ettiğim kişilerden olan Pargalı ve Hatice Sultan ile ilgili bir kitap okumak istiyordum o da olmuş oldu.Zira bu kitapta diziye yansıtılmayan birçok şey var Pargalı ile ilgili.Eğer benim gibi ilgiliyseniz okuyun derim :)
Şimdiden iyi haftalar herkese...

ARKA KAPAK YAZISI
"GÖLGESİNDEN DOĞAN BİR PRENSES VE HIRSINDA BOĞULAN BİR SADRAZAM.
KADER, ONLARI BİRARAYA GETİRECEKTİ.

Biri, öfkesi kılıçtan keskin, gazabı bin ölüme bedel bir babanın, Yavuz Sultan Selim'in biricik kızı. Geleceğin padişahı Süleyman'ın kız kardeşi. Hatice Sultan. Diğeri, büyük hayalleri olan bir köle. Pargalı İbrahim. Hayat onları büyük acılarla, öfkelerle biledi. Yüreklerinde aşk yerine kin ateşleri yaktı. Hatice, örselenmiş genç kızlığının ve yitirilmiş, gizli bir tutkunun ruhunda yarattığı enkazın altında ayakta durmaya çalışıyordu. Pargalı, sınır tanımayan hayallerinin ve içinde sakladığı korkunç sırrın mayaladığı intikam duygusuyla mucize arıyordu. Ve bir gün yolları kesişti. Herkes, içlerini yakan ateşin söneceğini, fırtınaların dineceğini sandı. Oysa kalplerinde küllenen ateş, Osmanlı'nın tarihini değiştirecekti."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder