24 Haziran 2012 Pazar

Akıl Plan Yaparken Kader Kıs Kıs Gülermiş



Bir Pazar Akşamından Merhaba...
Şuan ben İstanbul'a yol alan metro adlı otobüste olmalıydım.Ama evdeki hesap çarşıya uymadı.Zira bu aralar üzerimde bie göz bir lanet dolaşıyor ya hayırlısı...
Neyse ben başlayayım anlatmaya.
Cuma günü seminer bitiminde rapor aldım.Çünkü en yakın arkadaşımın mezuniyeti var salı günü.Hem ona katılacaktım hem de kısa bir tatil yapacaktık beraber.Üstelik buradan da bir arkadaşımla yolculuk yapacaktık.Kısmet olmadı.Canım annem dün sabah hafif bir midesinin ağrıdığını ve göbeğine de bu sancının vurduğunu söyledi.İlk başta geçer dedi,gaz dedi ama geçmedi.Bu aralar baş ağrıları da vardı.Gitmiş apranax adında zararlı ve ağır ilacı almış başka ilaç iyi gelmiyor başıma diye.Ama bir yandan midesi de hassas.İlaç dokunmuş mide ilacıyla beraber aldığı halde.Neyse akşam bir ara dışarı çıktık yürümek için.Hem sohbet ettik hem de dondurma aldık eve geldik.Dondurmalarımızı yedik.Ardından annem midesinden yakınmaya başladı tekrar.Ahanda dedim apandisit..Biraz uzandı,mide ilacı verdik ama yok nafile.Bir türlü düzelmiyor aksine artıyor.Ben de korkmaya başladım.Hem ertesi günü yola gidicem 1 hafta annemle olamıycam diye üzülüyorum,annemi götüremiyorum diye de vicdan azabı çekiyorum.Bir yandan arkadaşımın mezuniyeti var gidemicem galiba diyorum,bir yandan beraber kalıcamız arkadaşımıza ayıp olucak diye düşünüyorum...Dün gece annemle resmen sabahladık.Ilık şeyler verdim yok,azıcık masaj iyi gelir diye düşündüm masaj yaptım yok geçmiyor lanet ağrı..Ben bir yandan ağlıyorum gitmicem artık annemle olucam lanet olsun istanbula diyorum.Annem saçmalama gidiceksin derken sabahladık.Annem kanepede sızdı,ben de karşı kanepede.En son sabah ezanı sesini hatırlıyorum.Sonra bu sabah kalktık işte.Annem biraz daha iyiydi.Hadi dedim acile gidelim baksınlar.Akşam da çok dedim ama yok dinlemedi.Ne yapacaklar bir şey yapamazlar dedi :/ Babam desen kütük gibi uyudu kalkmadı ona ayrı kıl oldum.Sabah ona da kızdım.Ben napabilirdim demez mi :/ Ayh gel de çıldırma! Neyse bugün ilçalar yağdırdı anneme tabi.Neyse devam edeyim.Annemle giyindik gittik hastaneye.Önce anneme ağızdan mide ilacı verdiler sıvı bir tane.Sonra serum verdiler mide için.Doktor tekrar baktı.Annem midesinde değil daha çok göbeğinde ağrı olduğunu söyledi.Bir de ben bildim bileli annemin kabızlık sorunu vardı.O da tetikledi galiba...Neyse doktor eliyle baktı tekrar steteskopla dinledi filan.Annemi röntgene aldılar.Beni yine sardı kara düşünceler.Ay dedim kesin doktor da benim gibi apandisit diye düşündü annemi ameliyata alacaklar filan diye ağlıycak duruma geldim resmen.Annem de bir o kadar sakindi.Sonra kan ve idrar tahlili yapıldı anneme.Sonuçta bir şey çıkmadı.Ama doktor yine ağrınız olursa mideniz bulanırsa gelin yine dedi.Eve gelince anneme hafif bir kahvaltı verdik ve sonra yattı.Epey uyudu.Babamın getirdiği ilaçlardan sonra çok şükür şimdi çok iyi :)
Bu arada annem bir türlü razı gelmedi istanbula gitme işimi ertelememe.Ona hı ho dedim ama gittim biletimi 1 hafta sonraya erteledim.Babam sonuçta yanında ama olmaz.Her zaman istanbula giderim hiç sorun değil.Ama anneler her zaman bulunmuyor.O benim en değerlim,birtanem,aşkım ve hayatımın anlamı...Onsuz asla ama asla olmaz...Ve eğer şuan ben yolda olsaydım asla zevk alamıycaktım istanbuldan,yoldan.Ve tabi herkesin de morali bozulacaktı.Böylesi iyi oldu.Aslında Reyyanıma ve Nazlıma ayıp oldu.Ama olsun hiç önemli değil.Zaten onlar da anlayışla karşıladılar sağolsunlar :)
Neyse...Beni dinlediğiniz için çok teşekkür ediyorum...
Allah herkesin annesine sağlık versin :) Annem seni çok ama çok seviyorum.Sen iyi ki varsın ve hep olasın :)

10 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun canım..Anneler her zaman kıymetli :)

    zamansozleri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim..evet her zaman en kıymetli :)

    YanıtlaSil
  3. Canım bazen olur byle şeyler, sanırım doğru zaman değilmiş İstanbul için... Annene tekrardan çook geçmiş olsun, selamlarımı iletirsin.
    İyi akşamlar canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim :)öpüyorum çok

      Sil
  4. geçmiş olsun. heyecanla okudum. öle canlı anlattın ki. bi de çok iyi yapmışsın. anneni böle sevmen ne güzel bişi. gidersin tebi nolcak ki istanbula.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) anneler sevilmez mi hiç candır onlar can <3

      Sil
  5. Canımmm çok geçmiş olsun :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım benim :)

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun çok şükür şifasını bulmuş.Bende bir anne olarak inşallah büyüyünce benim oğlumda sizin gibi kıymet bilen değer veren bir evlat olur diyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim :) inşallah öyle olur..anneler en değerliler en kıymetliler her zaman :)

      Sil