2 Aralık 2012 Pazar

Sabrina-Audrey Hepburn (Film İncelemesi)







Merhabaaa :)
Bu akşam güzel bir filmi izledikten sonra onun hakkında kısaca bloguma karalamaya ve sizlerle paylaşmaya geldim :)
Bu filmi Reyyan'dan aldığım tavsiye üzerine izledim yine.Onun film ve kitap önerilerini dikkate alıyorum ve her defasında da harika çıkıyorlar.Bu fikmi Reyyan bahsettikten sonra D&R'da görür görmez aldım.Nedense Audrey Hepburn oldu mu onun filmlerini almadan geçemiyorum.Bu onun izlediğim 3. filmi.Daha önce Tifanny'de Kahvaltı ve Roma Tatili adlı filmlerini izledim.Bu hafta gittiğimde de yine filmlerini bulabilirsem alacağım.Sabrina da onlardan biriydi.Audrey Hepburn bir filmin başrolünde olur da ortaya kötü bir şey çıkar mı? Elbette hayır.Onun o ekrandaki zarafeti bile yeterli bence.
Film sıcacık bir aşk filmi.Kızımız burada bir şoförün kızı.Evin zengin oğluna aşık.Ama tabi erkek tarafı bunun farkında değil çünkü o başka kızlarla günün gün etmektedir.Kızımı bir gün aile tarafından Paris'e yemek okuluna gönderilir.Orada tanıştığı Baron onun hayatını değiştirir.Olaylar böyle gelişir.
Aslında daha önceden Atv'de yayınlanana Bir İstanbul Masalı adlı bir dizi vardı izler miydiniz bilmiyorum.Biz bayılarak izlerdik ailecek.İşte bu filmden uyarlanmış sanırım o dizi de zamanında :)
Bu akşamlık benden bu kadar.Filmi zaman bulduğunuz güzel bir akşamda izleyin derim.
Sevgiler ve iyi haftalar :)

4 yorum:

  1. Ben de senin izlediğin filmlerin takipçisiyim iremcim :)

    YanıtlaSil
  2. roma tatili de kahvaltı da sabrina da fıstık filmler.
    bak bi de charade izle.
    çok komiiiik.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Aa,Bir İstanbul Masalı'nı ben de severek izlerdim ablamla :) Duyunca şaşırdım ! Audrey Hepburn gerçekten zerafet timsali.Bana kalırsa Marilyn Monroe'dan daha güzel bir kadın ! :)

    YanıtlaSil
  4. izlemek lazım o zaman, şu aralar çok fazla film izlemeye çalışıyorum o sebepten her öneriye açığım canım, teşekkürler:))

    YanıtlaSil