7 Mayıs 2013 Salı

Sinop-Gerze-Tarihi Sinop Cezaevi Gezisi

gerze

gerze iskelesine gidiş

bizim kafilenin bir kısmı

anneannem ve annem


gerzede bir ben :)



gerze sisli halde

Resim yazısı ekle

çocukluğuna inilen ben :P

gerzenin halkı karıncaları termik santral istemiyor

söz konusu galatasaraysa gerisi teferruattır ;)



annecimle :)

babişle :)



sinop sahil

cezaevinin girişi


çocuk ıslahevi

gözetleme kulesi
Eveeett sonunda 4-5 Mayıs tarihlerinde ailece gittiğimiz Sinop-Gerze gezimizden birkaç kareyi sizlerle paylaşabildim :)
Sinop şuan yaşadığımız yere 1 saat uzakta küçük bir karadeniz ili.Gerze de 30dk uzaklıkta Sinop'un şirin bir ilçesi.Ben şahsen Gerzeyi Sinoptan daha çok beğendim.
Çok fazla gezememiş olsak da,daha sonra tekrar geleceğiz diyerek birkaç yeri gezme olayını ertelesek de yine de hoş zaman geçirdik.En azından çok merak ettiğim tarihi sinop cezaevini görmüş oldum.Tüylerim diken diken oldu.O duvarları,o koğuşları sanki bağırıyormuş,oradaki insanların yaşadıklarını,çektiklerini anlatıyormuş gibiydi...Hele ki çocuk ıslahevini görünce daha da üzüldük...
Allah kimseyi öyle yerlere düşecek durumlara getirmesin inşallah...
Günün birinde yolunuz düşerse bu taraflara beklerim :)
Şimdilik benden bu kadar...
İyi geceler

3 yorum:

  1. Dışarıda deli dalgalar gelir duvarları yalar diye boşuna söylememişler bu cezaevi için ama değil mi?

    YanıtlaSil
  2. sinop cezaevinin fotolarını pembemoralgciğimin bi postunda da görmüştüm ben de görmek istiyorum oraları kısmet bakalım...

    YanıtlaSil
  3. Harika gezmişsinn ne güzel.

    YanıtlaSil