13 Nisan 2014 Pazar

Haftasonu İzlediğim 3 Film


Bir Nichola Sparks romanından uyarlama film geliyor ilk sırada.Daha önce The Notebook,Dear John ve The Last Song adlı kitaplarını hem okumuştum ardından da filmlerinii izlemiştim.Bu kez okuyup izleme geleneğimi bozdum.Çünkü kitabı bulamadım.Açıkçası Sparks'ı romanlarında başarılı bulmuyorum.Okumaktan çok izlemesi daha güzel geliyor bana nedense.İşte Şişedeki Mektup da onlardan biriydi.Filmi tam 1 saat boyunca internette aradıktan sonra buldum ve izledim.Yorumlar hep güzel olduğu yönündeydi.Ben de aynı şekilde düşünüyorum.Filmdeki esas kızımız Theresa bir gün sahilde koşarken bir şişe bulur ve içinde mektup vardır.Bu mektup o kadar dokunaklıdır ki kendisi de bu yazan kişiyi ve yazılan kişiyi çok merak eder.Ve bu merakın sonucunda taaaa Kuzey Carolina eyaletinde soluğu alır.Olaylar bu şekilde gelişir.Başrolde Kevin Costner vardı.Ben onu sinemada izlemeyi çok seviyorum.Ne de olsa çok yakışıklı bir tip değil mi ama :D
Neyse bu film üzerine çok konuştum.Kısacası izlemediyseniz izleyin,eğer izlediyseniz tekrar izleyin yine de çok sevecek aynı tadı alacaksınız.


İzlediğim 2.film ise bir müzikaldi.Arjantin devlet başkanı Juan Peron'un karısı olan Eva Duarte Peron'un hayatını konu alan bir müzikal.Başrolde Madonna vardı.Aslında kendisini pek sevmiyorum ama bu filmde gerçekten başarılıydı.İnternette filmi ararken epey zorlandım.Çünkü eski bir yapım.Ve bulduklarımın hepsinde altyazıda senkronizasyon sorunu vardı.Ben de orijinalini izledim en sonunda.Çünkü yazılar dikkatimi dağıtıyordu.Hem benim için iyi oldu ingilizce izlemiş oldum :)
Eva küçük bir kasabada yaşayan sıradan bir kızken kendisini Buones Aireste bulur.Juan Peron ile evlenerek ona destek olur ve seçimi kazanmasında büyük rol oynar.Kendisi de bu sırada insanlığa yardım etmektedir.Halk onu çok sever ve benimser.Hatta ona Evita şeklinde hitap eder.Ölümüyle de tüm ülkeyi yasa boğar.Ben filmde Madonna "dont cry for me Argentina the throuhgt is  never left you / benim için ağlama arjantin doğru olan şu ki seni asla bırakmıyorum" diye şarkı söylerken çok duygulandım.Eğer siz de bulursanız izlemenizi tavsiye ederim.


Veee bu hafta izlediğim son film...En yakın arkadaşım Reyyoşun tavsiyesi üzerine izlediğim bir film oldu.Hatta izlerken sporumu da yapmış oldum.5km bu filmle nasıl bitti anlamadım bile.Başrolde Anthony Hopkins ve Helen Mirren vardı.2012de yapılmış bir film.Ünlü korku filmi yönetmeni Alfred Hitchcock'un Pshyco/Sapık adlı filmini nasıl çektiğini,onu nasıl kabul ettirdiğini konu alıyordu.Gerçekten çok etkilendim.Reyyoş da tavsiye ederken filmi izlemeden önce bir Alfred Hicthcock'un resimlerine bak bir de Anthony Hopkins'e dedi.Ve tüylerim diken diken oldu.Bu kadar başarılı bir makyaj,başarılı bir duruş ve canlandırma olamazdı...Zaten kendisine hayranken hayranlığım milyon kat daha da arttı.Ve Psycho/Sapık filmini de en kısa zamanda izleyeceğim.Hatta tüm Hitchcock filmlerini sırayla izleyeceğim.Şimdilik benden bu kadar.
Sevgiler :)

1 yorum: