1 Eylül 2015 Salı

1000 Nokta İkonlar


Tekrar merhabalar :)
Bugün sizlere ikinci kez yazıyorum.Yaklaşık 4-5 gündür uğraştığım çok zevkli  bir etkinlikten bahsetmek istiyorum.Belki birçoğunuz zaten biliyorsunuzdur da bir de benden dinleyin :P
Evet adı üzerinde 1000 nokta ikonlar.Tam tamına 1000 adet noktayı sırayla birleştiriyorsunuz ve ortaya ikonlardan biri çıkıveriyor.Siz de yaoarken çok zevk alıyorsunuz,duvara asınca da çok hoş duruyor.
İlk gördüğümde ay bu da yapılır mı yaa delirmiş bu insanlar demiştim.Uzun süre de almaktan kaçınmıştım.Ama baktım ki sosyal medyada çok fanları var ve harika işler çıkınca ortaya daha fazla dayanamadım.Eve geldiğinde de bir süre elime almadım.Ama bir akşam çok sıkılınca farklı bir şey arayınca elime aldım ve olay tamamdı.
Hadi bakalım ben neler çizmişim? :)


İlk nokta birleştirmemde ortaya Audrey Hepburn çıktı.Takip ettiğim başka bir arkadaşımda bu şekilde çizmiş olduğunu görünce ben de başlangıç olarak Audrey'den başlamalıyım dedim.Gerçekten kafanızı kaldırmadan hafif bir müzikle inanılmaz güzel zevkle yapılan bir etkinlik.Ben çizdikten sonra yanına o kişiden beğendiğim bir sözü ingilizce olarak yazıyorum.Takip ettiğim arkadaşımdan görmüştüm bu fikri ve çok hoşuma gitti doğrusu :)


İkinci olarak büyük aşkım Shakespeare'i seçtim.Noktalar sürekli birbiriyle gidişli gelişli olduğu için sanırım en rahat onu çizebildim.Uzaktan bakınca noktalarla değil de ciddi ciddi kendim çizmişim gibi durmuyor mu? :D


Kitabın kapağında da Marilyn Monroe'yu görmüşsünüzdür zaten.Üçüncü olarak da onu çizdim.Gelin görün ki beni en çok uğraştıran da bu oldu.Rakamları kaybetmeye görün.Bulmak 1-2 dakika alabiliyor bazen.Ama yine de çookkkk zevkli :D


Elvis Presleysiz bir ikonlae kitabı olur mu? Oh yooo tabi ki :) Kitabı eğer alırsanız sayfayı açtığınızda karşınıza ilk Elvis çıkacak ve birçok noktayı önceden birleştirilmiş göreceksiniz.Bu da ilk başta korkanlar için güzel bir rehber diye düşünüyorum.Dün son olarak Kralı yaparak gözlerimin canına epey okumuş oldum :D


Vincent Van Gogh aslında isteyerek seçtiğim bir nokta etkinliği olmadı.Hadi dedim bu kez rastgele çizeyim ortaya kim çıkacak.Bir baktım o.Sonra Beneditch Comberbacth (nam-ı diğer Sherlock'umuz) 'un başrolünü oynadığı "Painted With Words/Kelimelerle Resim" adlı filmi geldi.Bu akşam bu çizimin şerefine o filmi izleyeceğim.Tabi ki konumuzun Beneditch ile hiçbir alakası yok :P


Bugün son olarak Charlie Chaplin'i noktalarla birleştirip çizmiş oldum.Daha başka yapar mıyım bilemiyorum bugünlük ama aşırı derecede severek yapıyorum orası ayrı :)


  Kitabın en arka sayfasını açtığınızda ikonların isimlerini ve bitince nasıl göründüklerini gösteren bir çizelge bulacaksınız.Aslında olmasa sürpriz olsaydı daha güzel olurdu diye düşünüyorum.


Ayrıca 1000 nokta olarak şehirler,hayvanlar ve başyapıtlar da yakın zamanda Domingo Yayın'dan çıkacak.Hatta Başyapıtlar çıkmış bile.Yazımı bitirir bitirmez sipariş vereceğim.


                                                
İşte gördüğünüz gibi.İlkokula giden bir evladınız varsa veya bu etkinlikte size eşlik edebilecek biri daha da zevkli olur diye düşünüyorum.Ben yalnız yapıyorum.Haa bu arada çizerken Faber Castell asetat kalemi (cd kalemi olarak da sorabilirsiniz) kullanıyorum.Çok kalın ve soluk bir kalem olmaması lazım.Bu nedenle S uçlu tercih ederseniz,ve kurşun kalemden kaçınızsanız çok güzel görüneceklerdir.Kurşun kalem soluk duruyor çünkü :)
Şimdilik benden bu kadar hoşçakalın :))

11 yorum:

  1. Aaaay harika bunlar yia özendim cok :))

    YanıtlaSil
  2. Charlie Chaplin ve Michael Jackson'Un ortasındaki kızın adı ne ya çok merak ettim

    YanıtlaSil
  3. Charlie Chaplin ve Michael Jackson'Un ortasındaki kızın adı ne ya çok merak ettim

    YanıtlaSil