3 Ağustos 2013 Cumartesi

Jean Christphe Grange-Kaiken / Özdemir Asaf-Çiçek Senfonisi





Bu ay kitapkardeşliği ile Kaiken ve Çiçek Senfonisini okuduk.İki kitabı da soluksuz bir şekilde 2 gün içerisinde bitirdim.İlk başta sizlere Kaikeni anlatmak istiyorum.
Kaiken Grange'ın son kitabı.Kendisini ilk olarak 4 yıl önce doğumgünümde hediye gelen Koloni adlı kitabıyla tanımıştım.Pek de sevdiğim söylenemezdi.O bakımdan Kaiken için oy kullanmamıştım.Ama arka kapak yazısını okuduğumda ve kendisini bitirdiğimde beni inanılmaz etkiledi.Hem biraz Japon kültürünü okuyorsunuz hem de iki kadının çocukları için neler yapabileceklerini...Okumadıysanız eğer elinizi çabuk tutun derim.Veya listenizde varsa hemen öne çekin...

ARKA KAPAK
Kaiken'in zamanı geldi

Doğan güneş karardığında,
Geçmiş, çıplak bir kılıç gibi keskinleştiğinde,
Japonya artık bir anı değil, kâbus olduğunda,
Kaiken'in zamanı gelmiş demektir.

Çiçek Senfonisi de Özdemir Asaf'ın okuduğum ilk eseri oldu bu kardeşlik sayesinde.Çünkü genel olarak şiir okuma alışkanlığı olan bir insan değilim ne yazık ki..Ama galiba artık bunu yavaş yavaş hayatıma sokmam gerek diye düşünüyorum.Ve daha önce nasıl oldu da ben bu şairi okumadım nasıl böyle geç kaldım diye kendime çok kızdım doğrusu...Şiddetle tavsiye edilir efendim.Şimdilik benden bu kadar..
Sevgiler

2 yorum:

  1. cok iyi oldu bu tanıtım bende yarın başlıyorum kaiken i okumaya teşekkürler
    hayırlı kandiller

    YanıtlaSil
  2. Kaiken'i ben de dün bitirdim şu an Çiçek Senfonisindeyim onu da çok beğendim :)

    YanıtlaSil