20 Ekim 2013 Pazar

Ege Havası Bir Kez Koklanmaya Görülsün...

Bu akşamın ikinci yazısından tekrar merhabalar :)) Hepimizin deli gibi beklediği 9 günlük kurban bayramı tatili bu akşam sona erdi.Ben de 4 değil 4000 gözle bekleyenlerdendim kendisini.Zira taaa temmuz ayında planlamıştım bu tatilimi.İllaki İzmirde geçirecektim.Bol bol da kitap arkadaşı edinince..12 ekim saat 15:00te ver elini İzmir dedik annemle.Hadi ger kalanında fotoğraflar konuşsun :)


İzmir'e vardığımız sabah Karşıyakada kaldığımız misafirhanenin sokağında İrem Apartmanını görünce çoookk çok sevindim :D Burada bir evim varmış da haberim yokmuş a dostlar :P Üstelik yanında da Çiçek Bahçesi Anaokulu vardı bu kadar olur :D İzmir beni çağırıyoreeee :)))


Kendimizi annemle hemen Konak ve Alsancak taraflarına attık.Harika bir hava vardı yine İzmirimde :)


Akşam tekrar Karşıyakaya döndüğümüzde bayıldığım fondümü yedim :))) Gelsin kilolar oldu ama napim dayanamıyorum bu lezzeteee..


İlk günün yorgunluğu resmen yüzüme yansımış burada :) Haa bir de bi kadın bize fal baktı.Güzel şeyler söyledi doğrusu.Ne demişler fala inanma falsız da kalma :P


Biliyorsunuz ki Andımız artık kaldırıldı maalesef..Ama böyle şeyler benim İzmirime sökmez.İşte bu da kanıtı.Hemen hemen her gün bu kızı elinde andımız ile gördük karşıyaka sokaklarında.Helal olsun.


Bayramın ilk günü kendimizi Alaçatı-Çeşmeye atalım diye planlamıştık.Öyle de oldu.Otobüsü beklerken boyoz kemirdim bir yandan.Tabi yumurtayla beraber yemeyeni dövüyorlarmış :P Ertesi gün de öyle yedim.Çok güzelsin sen be boyoz.


İlk durağımız Alaçatıydı.Bu kadar güzel bu kadar şirin bir yer olamaz (daha güzellerini görene kadar)
O zaman biraz fotoğraflar konuşsun.Sonra ben yine devreye girerim :)





Sıradaki fotoğraf benim canım anne yarım olan çılgın hatunum Aysel teyzosuma geliyor :) seni seviyorummm


                                                 Sırada Çeşmeden kareler var hadi bakalım :))











                           Fayton sefası olur da yapılmaz mı :) yaptık oldu :)

Veee İrem sınıfının ismi olan Gökkuşağı merdivenleri görür de fotoğraf çektirtmez miii??Hem de kaç tane :D Neyse ben size bir örnek göstereyim :P


Güne son nokta içilen beyaz şarapla konuldu :) Beni birazcık çarptı zira çok gülmeye başladım :D

Bayramın 2.günü instagramda ve vikitapta bizlerin tanışmasında kitapların vesile olduğu güzel arkadaşım Yağmurla ve tatlı annesiyle buluştuk.Arma adında harika bir kitap kafede bir araya geldik.Her telden çaldığımız çok güzel bir gün oldu.Ayrıca kitaplaştık Yağmurumla.Ama şöyle bir durum oldu ki onunla fotoğraf çekilmeyi unutmuşuz.Neyse ki hediyeleştiğimiz kitaplarımızın fotoğrafı mevcut :)



Ben Yağmur'a Kinyas Ve Kayra'yı hediye ettim o da bana Leylim Leylim'i :) Ne mutlu ki birbirimize okumadığımız ama okumayı çok istediğimiz kitapları hediye etmişiz.Canım benim iyi ki seni tanımışım :) İnşallah bu dostluk hep sürsün.

Bayramın 3.günü yine vikitap ve instagramın bana verdiği tatlı bir kitap dostuyla daha buluşma şansı buldum.Üstelik şeker mi şeker oğluşu Ayaz da bizimleydi.Çok çok güzel bir gün oldu onlarla :))



Canım Deroşum benim iyi ki seni de tanımışım.Çalıştığı halde tek tatil gününü bana ve anneme ayrıdığı,arayıp sorduğu ve bizlere değer verdiği için çok çok teşekkürler canım dostuma :) İnşallah daha niceleri olur bugünlerimizin :)


Yine kitap dünyasının bana kazandırdığı tam kafa dengim olan Damla'mın tanışmamıza sebep olduğu çok iyi bir insanla birlikteydim cuma günü :) Umarım daha da devam eder bu paylaşımlarımız :) İzmir'den bir insanı daha tanıdığıma çok memnun oldum.Kızlarağası Hanın'da içinlen bir kahvenin ve harika bir sohbetin ardından kalan hatıra da en sevdiğim çiçek olan bu gül oldu :) Teşekkür ederim :))

İzmir'e gidip de kitap almamam mümkün olamazdı.Buyrun aldıklarıma gelelim :))


Ayraç hastası biri olarak ayraç almadan dönmem olmazdı.Buyrun ayraç koleksiyonumun yeni bebekleri :)


Kolay kolay albüm satın almam ama söz konusu Aysel Gürel ise hiç düşünmem.Bugün dinledim ve bayıldım.Ayrıca bu ayraç da canım Deroşumun hediyesi oldu buluştuğumuz gün :) Tekrar teşekkür ederim canım benim :)) Ayrıca artık ajanda kullanmaya karar verdim.Arabalı kedili minik bir ajandam var :) Tüm planlarımı ona not ediyorum artık :)

                                      Ve magnetler alınmadan dönülmez dönülemezdiiiiiii

Alaçatıya iner inmez aldığım bu bardak altlarını da paylaşmadan geçemeyeceğim :) çok şirinler değil mi :D


Kipa-Çiğli'de keşfettiğim Dogo'yu da paylaşmadan edemeyeceğim.Zira ayakkabılar çantalar tam benim zevkime hitap etmekte.Bu cicileri hemen aldım.Bence en kısa zamanda ya ben İzmir'e tayin olmalıyım yada Dogo Samsun'a da açılmalı!!!


Son olarak sizlerle cuma günü annemle tesadüfen Alsancak Kordon'da keşfettiğimiz mantıcıyı tavsiye etmek istiyorum.İdil Mantı adında şirin minik bir mekan :) İster içeride ister sahilde mantınızı yiyebiliyorsunuz.Yanında çeşitli yiyecekler de gelmekte.Güzelliğe bakar mısınız :)


İşte bir Ege tatili daha şimdilik burada noktalandı..Tadı yine damağımda kaldı.Bana kattıklarıyla,huzur veren havasıyla,hayatıma giren güzel insanlarıyla ve istediğim her şeyi ama her şeyi hemen önüme seren bu şehri bu bölgeyi seviyorum.İnşallah bundan sonra tüm tatillerim senindir Ege :) Ve umarım hayatımı sende yaşar ve sende noktalarım...

Herkese keyifli bir hafta diliyorum :)
Sevgiler

7 yorum:

  1. çok güzel bir tatil olmuş
    magnet ve bardak altlıklarına bayıldım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. iremmmmm bayıldım tatiline aldığın ciclerine oralara bu posta
    offf umarım seneye atamam izmire olur:(
    senin de tayinin çıkar ve biz orda görüşürüz...

    YanıtlaSil
  3. Bizde Yunanistan'daydık bilseydim el sallardım size :))

    YanıtlaSil
  4. İzmirimi nasıl da severmiş şeker tatlısı Gizem. Ben de bu Cuma gidiyorum 4 günlüğüne :)

    YanıtlaSil
  5. merhabalar gökkuşağı merdivenler çeşmenin tam olarak neresinde?

    YanıtlaSil